Nasılsınız, Ne yapıyorsunuz gececiler :) - Sayfa 3 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Nasılsınız, Ne yapıyorsunuz gececiler :)
33
●
846
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Nasılsınız, Ne yapıyorsunuz gececiler :)
1
2
3
4
18-09-2022, 05:20:34
#19
Sazlon
Qui non proficit, deficit
iso39 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
GeçmiÅŸ olsun hocam 😒 uyku iyi gelir belki 🤔
Teşekkürler sayın hocam ateşten uyuyamıyorum
Bir elde telefon diğer elde kalem kağıt işler ne durumda diye bakıyorum yatağın içinde
18-09-2022, 05:21:02
#20
HakimOguc
Penthos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Malzeme var da yapacak yetenek yok 😅
Honomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam youtubeden baka baka yaoabilirsiniz bence ya
Bende de malzeme yok yapacak istek var
sizi matchleştirirsek bütün sorunu çözmüş olacağız
18-09-2022, 05:21:58
#21
Honomy
HakimOguc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sizi matchleştirirsek bütün sorunu çözmüş olacağız
PM' atıyorum bakayım denk geliriz belki
18-09-2022, 05:22:16
#22
Sazlon
Qui non proficit, deficit
HakimOguc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sizi matchleştirirsek bütün sorunu çözmüş olacağız
Bu çok iyiydi
18-09-2022, 05:22:56
#23
iso39
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkürler sayın hocam ateşten uyuyamıyorum
Bir elde telefon diğer elde kalem kağıt işler ne durumda diye bakıyorum yatağın içinde
Valla hocam zor yani hasta hasta hesap kitap yapmak 😆 Allah yar yardımcınız olsun 😊
18-09-2022, 05:23:44
#24
Honomy
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkürler sayın hocam ateşten uyuyamıyorum
Bir elde telefon diğer elde kalem kağıt işler ne durumda diye bakıyorum yatağın içinde
Hocam daha 1 - 2 saat evdeyseniz alnınıza buzlu yada soğuk bez koyun inanın çok etki eder
18-09-2022, 05:24:40
#25
Sazlon
Qui non proficit, deficit
iso39 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Valla hocam zor yani hasta hasta hesap kitap yapmak 😆 Allah yar yardımcınız olsun 😊
Allah razı olsun hocam hayırlı geceleriniz olsun
18-09-2022, 05:25:17
#26
iso39
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah razı olsun hocam hayırlı geceleriniz olsun
Hepimizin gecesi ve sabahı güzel olsun 🙏🏻✔
18-09-2022, 05:27:19
#27
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Honomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam daha 1 - 2 saat evdeyseniz alnınıza buzlu yada soğuk bez koyun inanın çok etki eder
Valla hocam üşeniyordum kalkmaya ama gittikçe artıyor ateş koyayım bakalım dediğiniz gibi, daha olmadı acilin yolunu boylayacağız
1
2
3
4
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler