Hangi Ülkede Yaşamak İsterdiniz? (R10+) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Ülkede Yaşamak İsterdiniz? (R10+)
55
●
1.746
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi Ülkede Yaşamak İsterdiniz? (R10+)
1
2
3
4
5
6
7
04-09-2022, 08:59:00
#10
DoğanOğuz
Üyeliği durduruldu
Suriye çünki suriyelerin en az olduğu yer hepsi burda maşallah
04-09-2022, 08:59:04
#11
btnaslan
Eski günlerdeki Türkiye'de :/
04-09-2022, 09:00:32
#12
RCYS
yıne Turkıye!
04-09-2022, 09:00:34
#13
KOCABAL
Avustralya. Eğer oraya bile arap gelirse yapacak bir şey yok.
04-09-2022, 09:01:26
#14
kimg
Lüksemburg ya da İsviçre yaşam kalitesi bakımından en iyi yerler. Ben bu iki ülkeden birini tercih ederdim.
04-09-2022, 09:01:39
#15
R@mses
İmkanım olsa yani param olsa Türkiye'de yaşardım. ( Şuan Meksika'da yaşıyorum)
04-09-2022, 09:05:30
#16
Temajet
İsveç, Lüksemburg gibi..
04-09-2022, 09:20:11
#17
Efsaneyim66
Üyeliği durduruldu
Türkiye. Ama egitim seviyesi, ahlak ve terbiye seviyesi düzelirse.
04-09-2022, 09:22:12
#18
Somuncu
İsviçre
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler