Hangi Ülkede Yaşamak İsterdiniz? (R10+) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Ülkede Yaşamak İsterdiniz? (R10+)
55
●
1.746
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi Ülkede Yaşamak İsterdiniz? (R10+)
1
2
3
4
5
6
Son
04-09-2022, 08:47:45
#1
Berkayyildirim
Herkese İyi Pazarlar
İmkanınız olsa hangi ülkede veya hangi şehirde yaşamak isterdiniz? Nedenlerini de paylaşabilirsiniz
04-09-2022, 08:50:16
#2
OsFaDigital
Danimarka
Sebepleri için adı yeter diyebilirim.
04-09-2022, 08:51:02
#3
HLMDKZ
Norveç açıklama yapmaya bile gerek yok
04-09-2022, 08:52:05
#4
story80
Üyeliği durduruldu
Tayland / Pattaya 😅
04-09-2022, 08:52:06
#5
Grand
Şuan dilinde A2 seviyesinde olduğum Almanya ailemin yarısının orada olması ve imkanlar
04-09-2022, 08:53:16
#6
Caprivan
İskandinav Yarımadasında herhangi bir yer olurdu
04-09-2022, 08:54:04
#7
real2018
Şili, kız arkadaşım var.
04-09-2022, 08:56:22
#8
Penthos
Norveç veya Kanada
04-09-2022, 08:56:38
#9
Babyyoda
Türkiye
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler