• 04-09-2022, 08:47:45
    #1
    Herkese İyi Pazarlar

    İmkanınız olsa hangi ülkede veya hangi şehirde yaşamak isterdiniz? Nedenlerini de paylaşabilirsiniz
  • 04-09-2022, 08:50:16
    #2
    Danimarka
    Sebepleri için adı yeter diyebilirim.
  • 04-09-2022, 08:51:02
    #3
    Norveç açıklama yapmaya bile gerek yok
  • 04-09-2022, 08:52:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tayland / Pattaya 😅
  • 04-09-2022, 08:52:06
    #5
    Şuan dilinde A2 seviyesinde olduğum Almanya ailemin yarısının orada olması ve imkanlar
  • 04-09-2022, 08:53:16
    #6
    İskandinav Yarımadası’nda herhangi bir yer olurdu
  • 04-09-2022, 08:54:04
    #7
    Şili, kız arkadaşım var.
  • 04-09-2022, 08:56:22
    #8
    Norveç veya Kanada
  • 04-09-2022, 08:56:38
    #9
    Türkiye