• 02-09-2022, 19:35:14
    #1


    Siz ne cevap verirdiniz?
  • 02-09-2022, 19:37:08
    #2
    çok komikmiş deyip geçin

    ulen o değilde yarım ekmek bile değil
  • 02-09-2022, 19:37:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sonra ülkede neden insanlar iş bulamıyor bu insan musveddesi bir de iş yeri sahibi
  • 02-09-2022, 19:38:59
    #4
    aylık 2500 tlye 18 saat çalışırım diyorsanız evet ha bir de çeyrek ekmek
  • 02-09-2022, 19:41:18
    #5
    Platin üye
    Yazan arkadaşım memleketi Rusya olarak gözüküyor hocam.
    Dalga geçme gibi geldi, çok takmamak lazım
  • 02-09-2022, 19:42:06
    #6
    Sanki orada ciddi değilmiş de birilerine laf sokmuş gibi geldi bana
  • 02-09-2022, 19:42:15
    #7
    Kişisel Rütbe
    İyiki part time mış ya ya full time olsaydı
  • 02-09-2022, 19:43:27
    #8
    çeyrek ekmek olmasa kabul etmezdim ben hocam
  • 02-09-2022, 19:44:45
    #9
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazan arkadaşım memleketi Rusya olarak gözüküyor hocam.
    Dalga geçme gibi geldi, çok takmamak lazım
    Cevap bile vermedim bazen susmak en iyi cevaptır.