Siz olsaydınız ne cevap verirdiniz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siz olsaydınız ne cevap verirdiniz?
11
●
358
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Siz olsaydınız ne cevap verirdiniz?
1
2
02-09-2022, 19:35:14
#1
WebAli
Siz ne cevap verirdiniz?
02-09-2022, 19:37:08
#2
MuratCENGEL
çok komikmiş deyip geçin
ulen o değilde yarım ekmek bile değil
02-09-2022, 19:37:14
#3
AnaBayin
Üyeliği durduruldu
Sonra ülkede neden insanlar iş bulamıyor bu insan musveddesi bir de iş yeri sahibi
02-09-2022, 19:38:59
#4
MuhmmtOkr
aylık 2500 tlye 18 saat çalışırım diyorsanız evet ha bir de çeyrek ekmek
02-09-2022, 19:41:18
#5
enesaydeniz
Platin üye
Yazan arkadaşım memleketi Rusya olarak gözüküyor hocam.
Dalga geçme gibi geldi, çok takmamak lazım
02-09-2022, 19:42:06
#6
mersan
Sanki orada ciddi değilmiş de birilerine laf sokmuş gibi geldi bana
02-09-2022, 19:42:15
#7
Saitama
Kişisel Rütbe
İyiki part time mış ya ya full time olsaydı
02-09-2022, 19:43:27
#8
ByCaner
çeyrek ekmek olmasa kabul etmezdim ben hocam
02-09-2022, 19:44:45
#9
WebAli
enesaydeniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazan arkadaşım memleketi Rusya olarak gözüküyor hocam.
Dalga geçme gibi geldi, çok takmamak lazım
Cevap bile vermedim bazen susmak en iyi cevaptır.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler