Yeni Taktik galiba şirkete alıyoz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Taktik galiba şirkete alıyoz
9
●
676
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yeni Taktik galiba şirkete alıyoz
1
2
01-09-2022, 01:34:03
#1
berkx
Sosyal Medya Yönetimi 🚀
Bir arkadaşımız hesap için mesaj attı neyse konuştuk falan fiyatta anlaştık herşey okey işlemlere gelincea R10 var mı yok sadece Facebook var hmmmm bide sirket hesabına alıyoz hmmmm
01-09-2022, 01:36:14
#2
Misafir
Balım
berkx
,
DURMAZ
,
Swaid
ve
2 kişi
bunu beğendi.
5 kişi
bunu beğendi.
01-09-2022, 01:36:54
#3
tlga_kurt
şirket mi hımmm
01-09-2022, 01:38:41
#4
berkx
Sosyal Medya Yönetimi 🚀
tlga_kurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şirket mi hımmm
ya kardesim sirkete alıyoruz iste neyine inanmıyorsun
01-09-2022, 01:39:29
#5
Trust
Şirket var diyorum anlasana.
01-09-2022, 01:40:22
#6
berkx
Sosyal Medya Yönetimi 🚀
saat 2 şirket pcsinden girmem zorunlu dostum anlasana!
01-09-2022, 01:41:01
#7
Webekir
Pki.
01-09-2022, 02:03:23
#8
Morfinafk
çok nezih bir tartışma değil mi
01-09-2022, 02:35:18
#9
OguzcanKorkusuz
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ig.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler