• 01-09-2022, 01:34:03
    #1
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    Bir arkadaşımız hesap için mesaj attı neyse konuştuk falan fiyatta anlaştık herşey okey işlemlere gelincea R10 var mı yok sadece Facebook var hmmmm bide sirket hesabına alıyoz hmmmm
  • 01-09-2022, 01:36:14
    #2
    Balım
    • berkx
    • DURMAZ
    • Swaid
    berkx, DURMAZ, Swaid ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 01-09-2022, 01:36:54
    #3
    şirket mi hımmm
  • 01-09-2022, 01:38:41
    #4
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şirket mi hımmm
    ya kardesim sirkete alıyoruz iste neyine inanmıyorsun
  • 01-09-2022, 01:39:29
    #5
    Şirket var diyorum anlasana.
  • 01-09-2022, 01:40:22
    #6
    Sosyal Medya Yönetimi 🚀
    saat 2 şirket pcsinden girmem zorunlu dostum anlasana!
  • 01-09-2022, 01:41:01
    #7
    Pki.
  • 01-09-2022, 02:03:23
    #8
    çok nezih bir tartışma değil mi
  • 01-09-2022, 02:35:18
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ig.