• 08-08-2022, 08:20:47
    #1
    Merhaba herkese günaydın,

    facebook gruplarında felan görüyorum 150₺ ye açık hat felan satıyorlar, bu açık hatların olayı nedir? Bilgisi olan var mı
  • 08-08-2022, 08:23:45
    #2
    Muhtemelen yabancı uyruklu birinin üzerine kayıtlı olan her türlü tokatçılık faliyetinin yürütüldüğü ve 3 ay sonra kapanması muhtemel olan hat çeşidi
  • 08-08-2022, 08:25:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    başkasının adına açılmış hatlar hocam mesela siz bir telekom firmasından hat almak için bilgilerinizi verdiniz onlar iki hat çıkarıp birini satabiliyorlar özellikle yabancı uyruklu başvuranlara yapabilirler
  • 08-08-2022, 08:32:45
    #4
    Ve ayrıca gördüğünüz ilanların çoğu dolandırıcılara ait. Açık hat sattığını iddaa eden 10 kişiden belki 1 tanesi gerçekten satıyordur onun harici **************.
  • 08-08-2022, 08:32:53
    #5
    Sahibi ölmüş olan veya farklı biri olan hatlar. Bu hatlar üzerinden ne işlem yaparsanız yapın kullanan kişiye değil hat sahibine ulaşılır.
  • 08-08-2022, 08:33:43
    #6
    PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve ayrıca gördüğünüz ilanların çoğu dolandırıcılara ait. Açık hat sattığını iddaa eden 10 kişiden belki 1 tanesi gerçekten satıyordur onun harici **************.
    Aynen hocam 😄
  • 08-08-2022, 08:53:25
    #7
    Tokatcılar veya siyah şapkalılar kullanıyor hocam açık hattı. Eskiden tabi liselilerde alırmış zahmeti yok, o zamanlar ucuzmuş heralde. eski forumlarda aldığım bilgiye göre.
  • 08-08-2022, 12:34:23
    #8
    milleti dolan.dırmaya ilk adım.
  • 08-08-2022, 16:12:15
    #9
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    milleti dolan.dırmaya ilk adım.
    Benim için mi söylediniz hocam bunu