Tutkusunu bulmuş bir insanın yapacağı iş bu. Siz ne düşünüyorsunuz dostlar ?
https://www.youtube.com/shorts/27PtdBxuvxI
Aziz Sancar'ın günde 18 saat çalışması
15
●826
- 23-07-2022, 14:01:28
- 23-07-2022, 14:07:35Amaç önemli, kimisi yemek için yaşıyor kimisi uyumak için. Kimisi de amaçları için.
- 23-07-2022, 14:30:09Onun statüsünde gayet normal. Kendi fikirleri için çalışan insan tüm zamanını o fikrin gerçekleşmesi için zamanının tümünü ayırabilir ve normali de budur.
Sadece para kazanmaya odaklı çalışmak hammalıktan başka birşey değildir ve çalışma saatini başkalarının/sistemin/toplumun belirlediği ölçüde ayırırsın. - 23-07-2022, 14:40:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ülkenin büyük kısmı zaten 12-15 saat çalışıyor .Gir bir köye tarlaya giden çalışanlara bak sabahın 4-5 inde gidip akşama kadar çalışıyor.Ek olarak çok çalışmak önemli değil ne kazandığın önemli.DIJITAL BASLANGIC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2022, 15:02:26Aslında bu konular çok değişken bence, İlk doğduğun geldiğin çoğrafyadan kadere kadar, ilerlediğin hedeflere kadar
elbet vardır mesai dahil +10 saat çalışan insanlar ama ilerlediği yol düz ve hep aynı yolsa gelişmiyorsa 7'de neyse 70'te o olur gelişemez fazla
büyümek, büyümek için çalışma planı, elindeki şartlar, ülke şartları, seçtiğin yol bunları düzene sokabilirsen elbet bir yerlere gelirsiniz diye düşünüyorum genel olarak
ama dediğim gibi çok çeşitkenlik içerir