• 23-07-2022, 15:56:33
    #10
    İşte önemli olan sevdiğin işi yapmak zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsun. burdaki pek çok yazılımcı arkadaşta keyif aldıgı stressiz işlerde eminim onlarda gecelerine gündüzüne katıyor ve keyif alabiliyordur.
  • 23-07-2022, 16:27:01
    #11
    18 saat çalıştığını sanıyor bence. Düşündüğü süreler içindedir. Yoksa hiç bir bünye, uzun soluklu olarak bu tempoyu kaldıramaz
  • 24-07-2022, 02:28:24
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Belli yaştaki bir insan için uyku ikinci plandadır. Kendisi ülkemiz adına çok faydalı biri. Çalışabilir diye düşünüyorum.
    Yani benim bir tanıdığım var 4-5 saat zor uyuyor.
  • 24-07-2022, 04:12:46
    #13
    Kişi yetkin olduğu alanda zaman kavramını kaybeder.
  • 24-07-2022, 09:34:31
    #14
    çalışma odasındaki saat bozulmuş ve 1i gösteriyor olmalı. sabah 6 gibi uyanıyor kahvaltısnı yapıyor 7 de çalışma odasına geçiyor diyelim. bi müddet çalıştıktan sonra akşam oluyor bi saate bakıyor vay canına 18 saat çalışmışım.
  • 24-07-2022, 09:52:52
    #15
    Bizde gidip 24 saat nöbet tutuyoruz ama belgesel çekip şov yapmıyoruz.
    Şaka bir yana böyle çalışmak için kesinlikle işinden zevk alman gerekli.
  • 24-07-2022, 12:39:44
    #16
    İnsan sevdiği işi olduktan sonra gerekirse tüm gün onunla ilgilenebilir bağımlısı bile olabilir iş deyince sadece aklımıza biryere gidip çalışmak gelmesin . Sosyal medyaya girmekte bir iştir youtube de videolar seyredip zevk almakta bir iştir bu işleri nasıl sevdiğiniz için sıkılmadan yapabiliyorsanız adamda kendi işini severek ve günde 18 saat kafa yorabilir .