• 22-07-2022, 23:12:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sitede yazana göre 112 kişi hastaneye kaldırılmış sudan kaynaklı olduğu belirlenmiş.

    https://www.haberler.com/yerel/bolu-...095072-haberi/
  • 22-07-2022, 23:14:55
    #2
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitede yazana göre 112 kişi hastaneye kaldırılmış sudan kaynaklı olduğu belirlenmiş.

    https://www.haberler.com/yerel/bolu-...095072-haberi/
    Şebeke suyundan mı acaba, geçmiş olsun buradan Bolululara da
  • 22-07-2022, 23:16:32
    #3
    LOTUSLİSANS.COM
    Bolu'da her sene oluyor artık rutin. çayı bile hazır suyla demliyoruz
  • 22-07-2022, 23:18:32
    #4
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bolu'da her sene oluyor artık rutin. çayı bile hazır suyla demliyoruz
    Sümer tarafında var mı acaba merak ettim
  • 22-07-2022, 23:20:08
    #5
    Adanada Piknige gittik ailecek 12 13 kişi 7 kişi zehirlendik . Neyden zehirlendiğimiz belli değil 1 hafta boyunca maf olduk yengem hastaneye yatırılıdı , benim vucuttaki enfeksiyon kalbe attı 3 gün sonra kalp krizi geçirdim yaş 24 )) Az daha ölüyorduk bu zehirlenmeler anormal bazı doktorlar suda bazısı havadan bazısıda tavukdan zehirlendiğimizi idda ediyor
  • 22-07-2022, 23:25:15
    #6
    LOTUSLİSANS.COM
    OZKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sümer tarafında var mı acaba merak ettim
    vardır. 2019 da sümer tarafında kalıyodum orası da zehirlenmişti
  • 22-07-2022, 23:27:12
    #7
    geçende mersinde oldu aynısı bir çok kişi acillik olmuştu