• 18-07-2022, 21:07:31
    #1
    Okuduğum liseye gidip lise 1., 2. ve 3. sınıftaki arkadaşlarımın isim listesini alabilir miyim, verirler mi bunu?
    2003-2006 yılları arası.
  • 18-07-2022, 21:13:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bu bilgi tutuluyor ise bence verirler hocam
  • 18-07-2022, 21:15:29
    #3
    Nedenini merak ettim
  • 18-07-2022, 21:18:33
    #4
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    KVKK doğru uygulandığı takdirde bu listeyi alamamanız lazım.
  • 18-07-2022, 21:22:13
    #5
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KVKK doğru uygulandığı takdirde bu listeyi alamamanız lazım.
    Hocam sadece isim istiyor. Bunda gizlilik ihlal durumu var mı bilemedim.
  • 18-07-2022, 21:23:39
    #6
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    onlyHakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece isim istiyor. Bunda gizlilik ihlal durumu var mı bilemedim.
    6563 Sayılı Kanun ve ilgili mevzuat çerçevesine göre o belgeler muhtemelen saklanmıyordur.
  • 18-07-2022, 21:52:38
    #7
  • 18-07-2022, 21:59:02
    #8
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6563 Sayılı Kanun ve ilgili mevzuat çerçevesine göre o belgeler muhtemelen saklanmıyordur.
    Elektronik değil ya, sonuçta bir kayıt defteri tutmuşlardır.
  • 18-07-2022, 22:22:18
    #9
    e okul var mıydı o dönem hatırlamıyorum ama girin bakın orada listeler gözüküyor hocam