(Gerçi bu sektörde de aktif olmak gerekiyor illaki ama sabah kalktığımda ilk baktığım şeylerden biri uygulamada satış olup olmadığıydı)
Daha önce ödeme eşiğini yükseltmiştim. Dün minimuma çektim ve bugün bir mail geldi
Biliyorum öyle büyük bir miktar değil ama başlangıç için beni sevindirdi. Sizinle paylaşmak istedim. Yalnız işin garibi içerde ki miktarın yarısına ödeme emri çıkartmış. Diğer yarısı içerde (minimum rakamın üzerinde bu içerde kalan tutar)
Şimdi uygulamaya daha fazla yüklenip daha iyi şeyler yapmayı ve yanına bir kaç adet daha eklemeyi düşünüyorum.
Mobil sektör gerçekten zevkli bir sektör.
Rabbim herkese daha da fazla bol ve dolarlı kazançlar nasip etsin 🙏

hayırlı olsun.