• 12-07-2022, 01:33:40
    #1
    Koca evrende tek değiliz.. Belki insanlar gibi triyonlarca uygarlık var…


    https://twitter.com/bpthaber/status/...t-515UtYHkElyw



    https://twitter.com/haskologlu/statu...t-515UtYHkElyw
  • 12-07-2022, 01:34:32
    #2
  • 12-07-2022, 01:36:58
    #3
    Yine o anlamsız garip duygu
  • 12-07-2022, 01:38:20
    #4
    İnsanlık tarihinin en büyük ******** kuruluşu NASA'dır ve tamamen görüntüler Hollywood ortamında hazırlanmaktadır. Atmosferi aşıp geçmek mümkün değildir.
  • 12-07-2022, 01:38:22
    #5
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine o anlamsız garip duygu
    Koca evrende tek değiliz.. Belki insanlar gibi triyonlarca uygarlık var…
  • 12-07-2022, 01:41:21
    #6
    TasarimciGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlık tarihinin en büyük ******** kuruluşu NASA'dır ve tamamen görüntüler Hollywood ortamında hazırlanmaktadır. Atmosferi aşıp geçmek mümkün değildir.
    Büyük sırrı bozdunuz hocam
  • 12-07-2022, 01:41:25
    #7
    Elimde bir fırsatı olsa sadece 1 sene ömrüm kalsın buna da razıyım ama bir kere bile olsa Dünya dışına çıkmak istiyorum..
    En büyük hayalim.
  • 12-07-2022, 01:43:27
    #8
    ates35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde bir fırsatı olsa sadece 1 sene ömrüm kalsın buna da razıyım ama bir kere bile olsa Dünya dışına çıkmak istiyorum..
    En büyük hayalim.
    Hocam biz bu gidişle artık minibüsle şehir dışına bile çıkamayacağız, siz dünya dışına çıkmak istiyorum diyorsunuz..
  • 12-07-2022, 01:48:04
    #9
    TasarimciGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlık tarihinin en büyük ******** kuruluşu NASA'dır ve tamamen görüntüler Hollywood ortamında hazırlanmaktadır. Atmosferi aşıp geçmek mümkün değildir.
    Hocam adamlar Adana’dan boru kebabı gönderiyor uzaya siz aşmak mümkün değil diyorsunuz

    https://youtu.be/wUUPAta7tjg