1 haftadır serin serin odanın ortasında şişme yatakla yatma hayali kuruyordum bugün üşenmedim gidip aldım şişirip hazırladım odanın ortasında duruyordu uykumun gelmesini bekliyordum az önce lavaboya gidip geldim fıss diye ses çıkıyordu ve mutlu son iyi geceler kanepeye devam
Hocam bende düşünüyordum, konunuzu gördükten sonra vazgeçtim Bir de beni kandırıyorlardı yok kalındır bu kedinin tırnağı girmez vs. Yalancılar 🤣🤣