• 11-07-2022, 01:46:58
    #1
    1 haftadır serin serin odanın ortasında şişme yatakla yatma hayali kuruyordum bugün üşenmedim gidip aldım şişirip hazırladım odanın ortasında duruyordu uykumun gelmesini bekliyordum az önce lavaboya gidip geldim fıss diye ses çıkıyordu ve mutlu son iyi geceler kanepeye devam



    https://www.youtube.com/watch?v=-NAgdMkxl4M
  • 11-07-2022, 01:48:14
    #2
    Üzüldüm 😬
  • 11-07-2022, 01:49:36
    #3
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzüldüm 😬
    Garibanın yüzü gülür mü
  • 11-07-2022, 01:49:44
    #4
    Kediler uzaylıdır
  • 11-07-2022, 01:50:23
    #5
    Sağlık olsun hocam maalesef bütün kediler aynı
  • 11-07-2022, 01:51:13
    #6
    Geçmiş olsun hocam
  • 11-07-2022, 01:51:54
    #7
    Hocam bende düşünüyordum, konunuzu gördükten sonra vazgeçtim Bir de beni kandırıyorlardı yok kalındır bu kedinin tırnağı girmez vs. Yalancılar 🤣🤣
  • 11-07-2022, 01:54:51
    #8
    Gece gece iyi güldüm hocam 😄
    Kediler candır, feda olsun 😻
  • 11-07-2022, 01:55:53
    #9
    İyi bir fikir verdiniz hocam