• 03-07-2022, 19:31:46
    #1
    Başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ara sıra gelen bir müşterim var ürün alıp çıkar gider dün xxxtl düşürdü, bugün geldiginde kendisine verdim parasını ve çok sevindi bu davranışıma illa birşey ısmarlamak istedi fakat ben kabul etmedim ısrarda etse almadım. 2 dakika işim çıktı arkamı döndüğümde masanın üstünde bir ürün ve para bırakmış üründe oldukça pahalı. Farkettim ki bilerek yapmış. Kendisi müslüman değil ve daha önce kendisine yanlışlıkla 200tl fazla vermiştim geri getirdi. Şahsen çok mutlu oldum ve bu düşüncesini hiç unutma elbet birgün karşılığını veririm.
    Bizim müslüman milletimiz ise bizi her fırsatta soymak istiyor, düşünce desen zaten yok. Bu yüzden hep geriye doğru gelişiyoruz.
    Edit: herkes müslümanlıkla alakası yok demiş ama var müslüman adam merhametlidir müslüman adam hak yemeye korkar kaldıki ülkenin çoğunluğu müslümanken çoğunluğunun fırsatçı olması beni gerçekten üzüyor.
    İyi kötü olmanın dinle alakası yok elbette ama müslüman bir insan iyi olmalı iyi olmak için çaba göstermeli ama bizim ülkemizde bunu pek göremiyorum anlatmak istedigimde tam olarak bu arkadaşlar olayı saptırıp farklı yönlere çekmeyin.
  • 03-07-2022, 19:34:11
    #2
    Hocam ahlak olmadıktan sonra isterseniz hoca olun hiç bir manası yok
  • 03-07-2022, 19:34:20
    #3
    İnsanlık dinle olmaz eğitimle olur
    • dev
    • Wallace
    • Browland
    dev, Wallace, Browland ve 8 kişi bunu beğendi.
    11 kişi bunu beğendi.
  • 03-07-2022, 19:34:35
    #4
    Aslında iyi insan olmanın pek de din ile alakası yok 😺
  • 03-07-2022, 19:34:43
    #5
    Olayın dinle olan bağlantısını anlamadım, diğer dinlerde de çalın hırsızlık yapın demiyor ki. Karakter meselesi.
  • 03-07-2022, 19:35:05
    #6
    İyi bir insan olmanın din, mezhep, ırk ile bir alakası yok. Müslümansa iyidir mantığı tamamen yanlıştır.
  • 03-07-2022, 19:36:00
    #7
    İnsanın içinde olacak hocam, din mezhep ırk farketmiyor.
  • 03-07-2022, 19:36:04
    #8
    Olayın müslümanlıkla ilgisi yok, eğitim ve karakter meselesi. Bizim en büyük sorunumuz insanların aynı düşünce ikliminde yetişmesi. Cehaletle savaşmamız gerekirken kendimizle savaşıyoruz.
  • 03-07-2022, 19:36:38
    #9
    Olay tamamen insanın özünde bitiyor.