• 30-06-2022, 00:20:39
    #10
    Bilgisayarda R10.net geziyorum.
  • 30-06-2022, 00:21:23
    #11
    İşsizlikten çıldırıyorum
  • 30-06-2022, 00:21:26
    #12
    Bilgisayarı kapatıp yatağa girdim yatmadan rutin haline gelen r10 a girişi gerçekleştirdim.
    Ben yatıyom iyi geceler 🤗
  • 30-06-2022, 00:21:31
    #13
    çocuk ateşlendi aklım onda elimde iş var çalılıyorum uzun bir gece olacak
  • 30-06-2022, 00:22:27
    #14
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çocuk ateşlendi aklım onda elimde iş var çalılıyorum uzun bir gece olacak
    Aman hocam, çok geçmiş olsun
  • 30-06-2022, 00:23:15
    #15
    Jeff Buckley dinliyorum.
  • 30-06-2022, 00:40:26
    #16
    Acı çekiyoruz hocam acı...
  • 30-06-2022, 00:41:44
    #17
    Arayüz tasarım çalışmalarına devam ediyorum ☺️

    Tüm çalışan arkadaşlara iyi çalışmalar dilerim 🙏
  • 30-06-2022, 00:55:46
    #18
    Forumda makale işi arıyorum.