• 25-06-2022, 23:15:50
    #19
    ose değil mi bu
  • 26-06-2022, 01:31:22
    #20
    Bir kaç yıla kadar hiç birinin ismi, siması, autotune şarkıları vs. hatırlanmayacak. Kendini sanatçı statüsüne koymaları da çok gülünç oluyor. Yarım saat stüdyoya girip 2 şarkı yapıyolar. %100 playback konserlerle de gündem oluyolar
  • 26-06-2022, 16:39:49
    #21
    En iyisi sanırım
    elian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ose değil mi bu
    farklı ne kadar seçenek varsa yazdılar birisidir herhalde
  • 26-06-2022, 16:44:46
    #22
    Takma isimleri hep terörist kod adı gibi maho ose baho sefo
  • 26-06-2022, 16:46:19
    #23
    En iyisi sanırım
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takma isimleri hep terörist kod adı gibi maho ose baho sefo
    Dimi belki de ülkenin büyük bir bölümünü bu yüzden çekiyordur
  • 26-06-2022, 16:48:12
    #24
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dimi belki de ülkenin büyük bir bölümünü bu yüzden çekiyordur
    Kimmiş diye baktım sahnede üstüne birisi atlayınca yerde yuvarlanırken şarkı söyleyebilen ama düşünce kalkıp kendine gelemeyen birisiymiş bunlar 1-2 yıla kaybolur yeni bir keko rap akımı gelir onların üstüne atlarlar.
  • 27-06-2022, 12:38:40
    #25
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimmiş diye baktım sahnede üstüne birisi atlayınca yerde yuvarlanırken şarkı söyleyebilen ama düşünce kalkıp kendine gelemeyen birisiymiş bunlar 1-2 yıla kaybolur yeni bir keko rap akımı gelir onların üstüne atlarlar.

    Bu ülke Adana merkez Patlıyor herkez şarkısına maruz kalmış biri gider biri gelir.