• 21-06-2022, 01:14:00
    #28
    41Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı çalışıyorum. Tüm kazancım yurtdışı. 0 kdv. Ama %40 gelir vergisi ödüyorum her sene
    Çok fazla bir oran.
  • 21-06-2022, 01:19:33
    #29
    KDV umrumda değil devlet alsın helal olsun.. Ama şu gelir vergisi çok zoruma gidiyor.. Gider kalemi kısıtlı bende burada çok zorlanıyorum
  • 21-06-2022, 01:44:32
    #30
    Üyeliği durduruldu
    KDV'ye bu rakamları ödüyorsan sene sonu tüm farkın %15 gelir vergisini de ödeyeceğini biliyorsun değil mi?

    300 bin₺ iş yaptın. 100 bin₺ gider faturaları toparladın diyelim. 200 bin₺ nin %15 i olan 30 bin₺ yi ödeyeceksin
  • 21-06-2022, 01:53:28
    #31
    bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Setcard kullanabilirsiniz. Bir nebze yükünüzü hafifletir. Örneğin ben Setcard a aylık 5bin yüklüyorum. Bana 5000TL fatura kesiyorlar direk gider gösteriyorum. Bütün market ve restoran harcamalarımı bu kartla yapıyorum. Eğer aracınız varsa ve şirketinizin üzerine ise aynı olayı Setcard yakıt kartı çıkartarak ta yapabiliyorsunuz.
    Ben de Multinet ile çalışmaya başladım fakat günlük 36,72₺ bütçeyi, 22 iş günü kadar vergiden düşebiliyoruz diye biliyorum, yanlış mıyım?
  • 21-06-2022, 01:54:28
    #32
    Devlete ödemeyin bana ödeyin hocam size her ay fatura keseyim
  • 21-06-2022, 09:11:20
    #33
    Danışmakta KDV harici %15 gelir vergisi ile olur, işiniz zor.
  • 21-06-2022, 09:32:38
    #34
    Fatura kestirseniz tanıdıktan : )
  • 21-06-2022, 09:43:33
    #35
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura kestirseniz tanıdıktan : )
    Tanıdık(fatura kesme ihtiyacı çok nadir olur, genelde inşaat firmaları olur) fatura kesince kendisinin geliri artıyor ve konu sahibinin durumuna kendisi düşüyor.

    En iyisi teknokentlerde yer açmak veya olan birileriyle ortaklık yapmak. Yazılım işlerinde kdv muafiyeti var.
  • 21-06-2022, 09:48:56
    #36
    yemek kartı,kiralık araç,akaryakıt ve yılda bir kez ofisinizi yenileyip tadilata soktunuz mu tamamdır.