• 15-06-2022, 09:54:54
    #1
    İnternetim yetmediği için üst pakete geçiş sağladım şuanda ödeyeceğim miktar 135₺. sizler ne kadar ödüyorsunuz?
  • 15-06-2022, 09:58:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kontörlüden faturalıya benim başvurum olmadan beni geçirdiler kesinlikle imzam veya onaylıyorum tarzında bir cümlem yoktu online işlemden yapmışssınız diyorlardı neyse geçtim iptal edemeyiz felan dediler paket 49 liraydı sonra 80 oldu hala 80 ama 150 lira fatura geliyor aşım olmamasına rağmen kısacası onlarda herkes gibi geçirme peşinde
  • 15-06-2022, 09:58:56
    #3
    Bu ay 690 TL
  • 15-06-2022, 10:03:54
    #4
    Turkcell 100 tl gibi birşey
  • 15-06-2022, 10:04:47
    #5
    42₺
  • 15-06-2022, 10:05:41
    #6
    Mobil internete aşırı ihtiyacım olmadığından turkcell zamları geçirmeden önce yıllık dev 70 gb paketini almıştım 320 tl ye 2 ay önce, şuan 550 tl olmuş. 2 ayda kullandığım internet 5 gb olmuş. Sene sonuna kalmaz paket 700 tl leri bulur bu gidişle.
  • 15-06-2022, 10:06:18
    #7
    77 ama ödediğim 190
  • 15-06-2022, 10:13:07
    #8
    350₺
  • 15-06-2022, 10:13:07
    #9
    100 ₺ civarında ödüyorum.