• 13-06-2022, 22:34:51
    #10
    Doymayan nefisten Rabbime siginirim ( Fatih K.) 🤎
  • 13-06-2022, 22:35:23
    #11
    Dindar bir insan değilim ama kuranın ilk ayeti bence en iyi sözdür.
    OKU!
    bir insan okumalı, hem de okuyabildiği herşeyi.
    çünkü okumak insanı, kendi küçücük beyninden çıkarıp, insanlığın ortak kollektif zekasına açar.
    okumayanlar zavallı düz mantıkları ile her haltı bildiklerine inanan bir özgüvene sahiptir.
    okuyanlar ise daha önce düşünmedikleri bakış açıları ile karşılaşıp bildikleri konusunda derin bir şüpheye sahip olurlar.
    o yüzden okumak lazım.
    kendi küçük beynimizi aşıp başka beyinlerden faydalanabilmek için okumamız lazım.
  • 13-06-2022, 22:35:31
    #12
    Şükredebildiğim için şükürler olsun
  • 13-06-2022, 22:37:02
    #13
    Hayatta en hakiki mürşid ilimdir.
  • 13-06-2022, 22:37:27
    #14
    La ilahe illallah
    "Allahtan başka ilah yoktur"
  • 13-06-2022, 22:50:33
    #15
    Secde ye eğilmeyen baş nereye eğilsin.
  • 13-06-2022, 22:55:48
    #16
    ``Olanın olmayana borcu var``
  • 13-06-2022, 22:58:16
    #17
    Önden gidenin başı, arkadan gelenin ayakları ağrır.
  • 13-06-2022, 23:03:31
    #18
    Borcunuz bitmiştir...
    Şaka şaka tabiiki de "seni seviyorum baba"
    Herşeye bedel