Neden Türk Yazılımcıların %80'i = Çöp Kovası
105
●7.554
- 13-06-2022, 00:21:20Bu tür konular son zamanlarda çok çoğaldı. Bizim milletimiz "ucuz etin yahnisi" olayını anlamadıkça da açılmaya devam edecek
Şirket, sözleşme, fatura
0 risk, 0 problem.
- 13-06-2022, 00:51:24Mesajımda iş verdiğim insanların referansları olduğunu belirmiştim ek olarak işin en ince ayrıntısına kadar tarif eden biriyim iki adet örnek.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



Gün sonunda ise iş şu aşamaya geliyor hiç sekmiyor (24. gün)

Fiyat konusunda ise aynı şekilde üçe beşe bakmadan hakedene hakkının fazlası ile veriyorum ama dediğim gibi parası ile yaptıramıyoruz. - 13-06-2022, 01:35:01indruppel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten Türk Yazılımcılar için Gerçek ve İbretlik bir konu.
%100 harfi harfiyen katılıyorum.
.. - 13-06-2022, 02:23:35Eskiden boyle degildi, ozellikle son bir senede son ticaretlerimde hep sorun yasadim. Yaparim deyip yapamama, boyunu asan isleri kabul etme ve zaman sorunu. Inanin her defasinda butceyi arttiriyorum. Ozellikle wordpress islerimde memnun kalirsam fazladan odeme yapiyorum. Gel gelelim hep bir isleri cikiyor. Ya bir kisiyi ise alacagim ya da bundan sonra her projede sozlesmeli calisacagim.
0 risk, 0 problem.



