Arkadaşlar merhaba bu gün iş vasıtasıyla biriyle tanıştık. Ben 25 yaşındayım ve hanımefendi 34 yaşında neyse. Bana sürekli çok yakışıklısın tatlısın falan diyor. Az pas verdim ben 3 ilerlersem kendisi 10 adım geliyor. Sizce ne yapayım ? Gayet güzel bir hanımefendi ama ne desem bilemedim. Daha önce evliliği olmuş ve boşanmış.