• 05-06-2022, 19:10:19
    #1
    www.42ajans.com
    Merhaba;
    1 yıl önce forumdan makale satışı ile kazandığım ücret ile ve @Admin; yapmış olduğu Gold üyelik kampanyası ile 500 TL idi sanırım yıllık gold üyelik almıştım bana o kadar faydası oldu ki konuları üste taşıdım satış artti. Ama malum hayat bazı şeyleri zorlaştırdı. Ve tabi normal olan zam premium uyelikler de geldi. (Sitem etmek değil her şeyin fiyatı yükseldi)

    Ve normalde bu gece bitmesi gerekiyordu ama maalesef yenileme yapamayacağım. Gold üyeliğim biter ama r10 sevgisi bitmez. İnşallah bir gün yine premium üyelikler almak nasip olur. Hem kendime faydası hemde bu platformun daha iyi yerlere gelmesi için faydam olur.

    İmkanı ve satış yapan herkese tavsiye ederim. Premium gerçekten faydalı.

    Buda burda dursun
  • 05-06-2022, 19:11:38
    #2
    Hiç alamayan da var benim gibi Hayırlısı olsun birgün yine alırsınız.Bende borçları bitirince alacağım inş.
  • 05-06-2022, 19:13:12
    #3
    Bizde anca doğum günlerinde elde ediyoruz
  • 05-06-2022, 19:13:46
    #4
    Fayda görmeniz satışlarda güzel hocam.
  • 05-06-2022, 19:16:13
    #5
    www.42ajans.com
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç alamayan da var benim gibi Hayırlısı olsun birgün yine alırsınız.Bende borçları bitirince alacağım inş.
    Siz almadan böyle güzel satış yapıyorsanız alırsanız neler neler olur maşallah 😀

    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde anca doğum günlerinde elde ediyoruz
    1 günlük platin çok tatlı duruyor nice mutlu yıllara hocam

    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fayda görmeniz satışlarda güzel hocam.
    Teşekkür ederim hocam
  • 05-06-2022, 19:17:20
    #6
    Umarım tekrar almanız nasip olur. Faydası oldukça fazla oluyordur eminim, siz de çok güzel anlatmışsınız.

    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fayda görmeniz satışlarda güzel hocam.
    Ara ara görüyorum söylemeden edemeyeceğim, profil resminiz çok hoş @Elma; hocam.
  • 05-06-2022, 19:18:14
    #7
    Hayırlısı olsun hakkında.
  • 05-06-2022, 19:18:43
    #8
    dün benimde premium üyelik bitmişti . umarım isteyen herkese en kısa tekrardan renklenmek nasip olur
  • 05-06-2022, 19:20:08
    #9
    bende hiç alamadım daha, doğum günümde de foruma girmemiştim daha test edemedim ne olduğunu bilmiyorum r10 üyelikerinin