Merhaba;
1 yıl önce forumdan makale satışı ile kazandığım ücret ile ve
@Admin; yapmış olduğu Gold üyelik kampanyası ile 500 TL idi sanırım yıllık gold üyelik almıştım bana o kadar faydası oldu ki konuları üste taşıdım satış artti. Ama malum hayat bazı şeyleri zorlaştırdı. Ve tabi normal olan zam premium uyelikler de geldi. (Sitem etmek değil her şeyin fiyatı yükseldi)
Ve normalde bu gece bitmesi gerekiyordu ama maalesef yenileme yapamayacağım. Gold üyeliğim biter ama r10 sevgisi bitmez. İnşallah bir gün yine premium üyelikler almak nasip olur. Hem kendime faydası hemde bu platformun daha iyi yerlere gelmesi için faydam olur.
İmkanı ve satış yapan herkese tavsiye ederim. Premium gerçekten faydalı.
Buda burda dursun