• 28-05-2022, 18:31:38
    #10
    hocam zaten onun amacı güvenlik, olayı offline olması. onun yedeklemesini de sizin sağlamanız gerek. aksi halde normal sms kodlarını kullanmaniz sizin icin daha iyi olur.
  • 28-05-2022, 19:57:44
    #11
    Bahsettiğiniz şey kullandığınız özelliğin kullanım mantığın uyan birşey değil o halde onu kullanmayın sms ile hesabın güvenliğini sağlayın
  • 28-05-2022, 19:59:56
    #12
    kodları veya resimleri manuel olarak alıp bir yere not alın ancak güvenlikten ödün vermiş olursunuz
  • 28-05-2022, 22:46:36
    #13
    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğiniz şey kullandığınız özelliğin kullanım mantığın uyan birşey değil o halde onu kullanmayın sms ile hesabın güvenliğini sağlayın
    Bazı uygulamalar sms dışı istiyor
  • 28-05-2022, 22:56:36
    #14
    GencoHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı uygulamalar sms dışı istiyor
    Yapacak birşey yok o halde manuel olarak yedek alıp yedeği saklayacaksınız
  • 29-05-2022, 00:19:57
    #15
    Telefonu değişince başıma geldi, foruma giremiyordum. Yönetime kimlik doğrulaması yapmak amaçlı ile selfie çekip attım. Doğrulamayı kaldırdılar.
    • GencoHD
    GencoHD bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-05-2022, 11:49:21
    #16
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zaten onun amacı güvenlik, olayı offline olması. onun yedeklemesini de sizin sağlamanız gerek. aksi halde normal sms kodlarını kullanmaniz sizin icin daha iyi olur.
    Zaten authynin multi deviceyi deaktif etme özelliği var
  • 29-05-2022, 11:54:33
    #17
    Cihaz bozulduğunda yada kaybolduğunda yeni cihaza qr code ile kurulum yapılmıyor muydu?
  • 29-05-2022, 17:16:20
    #18
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz bozulduğunda yada kaybolduğunda yeni cihaza qr code ile kurulum yapılmıyor muydu?
    Yedek almadıysanız gg