• 24-05-2022, 23:59:09
    #28
    şu şarkı aklıma geldi


    https://www.youtube.com/watch?v=xwKLbyDpAFw
  • 25-05-2022, 00:00:45
    #29
  • 25-05-2022, 00:02:09
    #30
    O varlıkları görmek insanı delirtir. İnsanlar onları çıplak gözle görse aklı yerinden oynar. Bu şekilde inanıyorum ve onlar istedikleri surete bürünür, hz. Muhammed hariç.
  • 25-05-2022, 00:13:52
    #31
    Hocam herkes cin olmuş sen ne diyon!
  • 25-05-2022, 00:13:52
    #32
    Play Console Alım ✅
    profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben cinim hocam soruları alayim
    hocam sizin oralarda savaş fln oluyor mu
  • 25-05-2022, 03:52:30
    #33
    Şimdi hastaneye baygın gelmiş ve düşmüş birine ilk sorulan soru şudur "bayılıp mı düştü, düştükten sonra mı bayıldı" ve cevabı hep muallakta kalır. Hasta da hatırlamaz.
    Halbu ki bu cevap seyir açısından çok önemlidir.

    Sizin ki de ona benziyor gibi sanki hocam. Öyle bir şey gördüğünüz için mi tansiyonunuz düştü yoksa tansiyonunuz düştüğü için mi halüsinasyon gördünüz.
  • 25-05-2022, 04:05:33
    #34
    Bu saatte böyle konuları seviyorum ama bu konu nasıl olduysa gırgıra dönmüş 😂
  • 25-05-2022, 04:47:28
    #35
    Son gördüğüm cinin yanında tonik vardı)))
    psikolojik sorun yaşayan insanlar olmayan şeyler görür.
    sonra bu yaşadıklarını başka insanlara anlatırlar ve dinleyenlerin içşndeki bazı psikolojisi zayıflar da benzer şeyleri görüp başkalarına anlatır.
    ve bu salgın devam eder.
    yatağının altında cin olduğunu düşünen arkadaşlar bir psikolog aramaya başlasınlar.
  • 25-05-2022, 06:53:46
    #36
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son gördüğüm cinin yanında tonik vardı)))
    psikolojik sorun yaşayan insanlar olmayan şeyler görür.
    sonra bu yaşadıklarını başka insanlara anlatırlar ve dinleyenlerin içşndeki bazı psikolojisi zayıflar da benzer şeyleri görüp başkalarına anlatır.
    ve bu salgın devam eder.
    yatağının altında cin olduğunu düşünen arkadaşlar bir psikolog aramaya başlasınlar.
    Tonik seni fena çarpmış ana bu cin çarpmasına benzemez. Cinler için "olmayan varlıklar" lafını kullanmak kuranı inkar etmektir. Bilmiyorum Müslüman misin ama tövbe gerektirir.