Hikaye tadında 3.500₺ Dolandırıldım
69
●6.298
- 23-05-2022, 00:33:56Geçmiş olsun. Başkası olsa şimdiye hem kiracıyı hem de ev sahibini sağlam şekilde dövüp hastanelik etmişti. Aslında olması gereken de bu, ama adalet sistemimiz sağolsun. Umarım -bu sistemde sanmıyorum ama- hakkınızı arayıp misliyle ödemenizi geç de olsa alırsınız. Bir oda için 2 bin lira kira vermek... Ülkeyi orta doğu çöplüğüne çevirdiler.
- 23-05-2022, 00:34:00Hafız ben okudum ve o çocuğu dövesim geldi
Evet banka ile gönderdin açıklama vs de etkili tabii ver savcılığa yada polise git onlar yönlendirir savcılığa şikayet i artık kanıtlara göre savcı bilir ama yeterli kanıtın var gibi senin - 23-05-2022, 00:34:03geçmiş olsun . uğraşmak lazım gözü korkarsa arabulucu vs olursa belki öder zararınızı.
- 23-05-2022, 00:34:25Dediğin gibi ise
Uğraş. Uğraşmasan cidden kızarım sana hocam. Böyle terbiyesizlik mi olur ya. Dişini göster peşinden koşsun. Hiç acıma bırak masraf et. Zaman da geçsin aradan ama onun aklında hep bir sıkıntı kalsın. Birazda sen oyna onunla.
Eğer ki ben olsaydım, önden para göndermezdim ayrı mesele ama ola ki gönderdim böyle birşey oldu yatağa montelerdim onu emin ol
- 23-05-2022, 00:35:00normal de her konuda kiracı haklı olur
siz nasıl haksız oldunuz - 23-05-2022, 00:35:18Çok teşekkür ederim konaklama sorunumu çözdüm fakat paradan ziyade yaptığını kabul edemiyorum, zoruma gidiyor. Hem sokakta kaldım hem enayi yerne koyuldum. Ve hiçbir şey yapamıyorum.MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2022, 00:37:27Okul için salı günü yurtdışına gidiyorum pazartesiden şikayet edip öyle gideceğim fakat yine yaptığım mastaf onun yanına kalır bir şey yapamam diye korkuyorumEvteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle