• 23-05-2022, 00:33:56
    #10
    Geçmiş olsun. Başkası olsa şimdiye hem kiracıyı hem de ev sahibini sağlam şekilde dövüp hastanelik etmişti. Aslında olması gereken de bu, ama adalet sistemimiz sağolsun. Umarım -bu sistemde sanmıyorum ama- hakkınızı arayıp misliyle ödemenizi geç de olsa alırsınız. Bir oda için 2 bin lira kira vermek... Ülkeyi orta doğu çöplüğüne çevirdiler.
  • 23-05-2022, 00:34:00
    #11
    Hafız ben okudum ve o çocuğu dövesim geldi
    Evet banka ile gönderdin açıklama vs de etkili tabii ver savcılığa yada polise git onlar yönlendirir savcılığa şikayet i artık kanıtlara göre savcı bilir ama yeterli kanıtın var gibi senin
  • 23-05-2022, 00:34:03
    #12
    geçmiş olsun . uğraşmak lazım gözü korkarsa arabulucu vs olursa belki öder zararınızı.
  • 23-05-2022, 00:34:25
    #13
    Dediğin gibi ise

    Uğraş. Uğraşmasan cidden kızarım sana hocam. Böyle terbiyesizlik mi olur ya. Dişini göster peşinden koşsun. Hiç acıma bırak masraf et. Zaman da geçsin aradan ama onun aklında hep bir sıkıntı kalsın. Birazda sen oyna onunla.

    Eğer ki ben olsaydım, önden para göndermezdim ayrı mesele ama ola ki gönderdim böyle birşey oldu yatağa montelerdim onu emin ol
  • 23-05-2022, 00:34:57
    #14
    Böylelerini essek sudan gelinceye kadar doveceksin aslında. Bunlar hakediyor. Okurken sinirlendim. Uğraş bu adamla eline savcılıktan kağıt gelince belki paranı öder
  • 23-05-2022, 00:35:00
    #15
    normal de her konuda kiracı haklı olur
    siz nasıl haksız oldunuz
  • 23-05-2022, 00:35:18
    #16
    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun hocam, Denizli'de olsan istediğin kadar evimde misafir edebilirdim
    Çok teşekkür ederim konaklama sorunumu çözdüm fakat paradan ziyade yaptığını kabul edemiyorum, zoruma gidiyor. Hem sokakta kaldım hem enayi yerne koyuldum. Ve hiçbir şey yapamıyorum.
  • 23-05-2022, 00:36:17
    #17
    Hocam çok geçmiş olsun
  • 23-05-2022, 00:37:27
    #18
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğin gibi ise

    Uğraş. Uğraşmasan cidden kızarım sana hocam. Böyle terbiyesizlik mi olur ya. Dişini göster peşinden koşsun. Hiç acıma bırak masraf et. Zaman da geçsin aradan ama onun aklında hep bir sıkıntı kalsın. Birazda sen oyna onunla.

    Eğer ki ben olsaydım, önden para göndermezdim ayrı mesele ama ola ki gönderdim böyle birşey oldu yatağa montelerdim onu emin ol
    Okul için salı günü yurtdışına gidiyorum pazartesiden şikayet edip öyle gideceğim fakat yine yaptığım mastaf onun yanına kalır bir şey yapamam diye korkuyorum