Ticaret Yapmadığım Halde Ticaret puanı Göndermiş - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ticaret Yapmadığım Halde Ticaret puanı Göndermiş
17
●
1.144
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ticaret Yapmadığım Halde Ticaret puanı Göndermiş
1
2
21-05-2022, 02:24:53
#1
Nose
Üyeliği durduruldu
@
CyberUK
; Adlı Üye Bana Ticaret Yapmadığımız Halde Trade Puanı Göndermiş
Sorduğumda İse Bende Bilmiyorum Diyerek Yanıt Verdi
Sonra Konu Açıyorum Deyince gönderdigi Ticaret Puanini Geri Çekti
forumda bunun bir cezası varmı ?
21-05-2022, 02:26:15
#2
OZKA
Yanlışıkla göndermiş olabilir hocam .d arkadaş belli ki bilmiyor.
21-05-2022, 02:27:00
#3
Nose
Üyeliği durduruldu
SarSeoAgency adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yanlışıkla göndermiş olabilir hocam .d arkadaş belli ki bilmiyor.
beni engellemiş şuan
21-05-2022, 02:28:06
#4
d3nnis
hos geldiniz traderi
geri cekemez zaten, kendisi de farkedip iletisime gecmis demek ki modlar silmistir.
21-05-2022, 02:32:20
#5
Berkayel
Negatif trade verse neyse bu kadar mesele yapacak bir şey yok ki bunda haksız itrade bildirme başlığına yazarsınız kaldırırlar. neyin cezası 😂
21-05-2022, 02:32:52
#6
delikanli53
Sıfır konu, yeni kayıt, üye etiketlemeyi biliyorsunuz, ticaret puanı hakkında bilginiz de var.
Hoşgeldiniz mi diyelim yoksa zaten hoşgelmiştiniz mi
ne bileyim bende böyle yazasım geldi.
21-05-2022, 02:33:50
#7
Nova
Zetta Digital
delikanli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıfır konu, yeni kayıt, üye etiketlemeyi biliyorsunuz, ticaret puanı hakkında bilginiz de var.
Hoşgeldiniz mi diyelim yoksa zaten hoşgelmiştiniz mi
ne bileyim bende böyle yazasım geldi.
21-05-2022, 02:34:01
#8
pastelboya
delikanli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıfır konu, yeni kayıt, üye etiketlemeyi biliyorsunuz, ticaret puanı hakkında bilginiz de var.
Hoşgeldiniz mi diyelim yoksa zaten hoşgelmiştiniz mi
ne bileyim bende böyle yazasım geldi.
+1
21-05-2022, 02:34:13
#9
Nose
Üyeliği durduruldu
delikanli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıfır konu, yeni kayıt, üye etiketlemeyi biliyorsunuz, ticaret puanı hakkında bilginiz de var.
Hoşgeldiniz mi diyelim yoksa zaten hoşgelmiştiniz mi
ne bileyim bende böyle yazasım geldi.
Wm araci Gibi Forumlarda Üyeligim Mevcut Hocam Ordan Kalma
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler