• 21-05-2022, 02:24:53
    #1
    Üyeliği durduruldu


    @CyberUK; Adlı Üye Bana Ticaret Yapmadığımız Halde Trade Puanı Göndermiş

    Sorduğumda İse Bende Bilmiyorum Diyerek Yanıt Verdi

    Sonra Konu Açıyorum Deyince gönderdigi Ticaret Puanini Geri Çekti

    forumda bunun bir cezası varmı ?
  • 21-05-2022, 02:26:15
    #2
    Yanlışıkla göndermiş olabilir hocam .d arkadaş belli ki bilmiyor.
  • 21-05-2022, 02:27:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlışıkla göndermiş olabilir hocam .d arkadaş belli ki bilmiyor.
    beni engellemiş şuan
  • 21-05-2022, 02:28:06
    #4
    hos geldiniz traderi
    geri cekemez zaten, kendisi de farkedip iletisime gecmis demek ki modlar silmistir.
  • 21-05-2022, 02:32:20
    #5
    Negatif trade verse neyse bu kadar mesele yapacak bir şey yok ki bunda haksız itrade bildirme başlığına yazarsınız kaldırırlar. neyin cezası 😂
  • 21-05-2022, 02:32:52
    #6
    Sıfır konu, yeni kayıt, üye etiketlemeyi biliyorsunuz, ticaret puanı hakkında bilginiz de var.

    Hoşgeldiniz mi diyelim yoksa zaten hoşgelmiştiniz mi

    ne bileyim bende böyle yazasım geldi.
  • 21-05-2022, 02:33:50
    #7
    Zetta Digital
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfır konu, yeni kayıt, üye etiketlemeyi biliyorsunuz, ticaret puanı hakkında bilginiz de var.

    Hoşgeldiniz mi diyelim yoksa zaten hoşgelmiştiniz mi

    ne bileyim bende böyle yazasım geldi.
  • 21-05-2022, 02:34:01
    #8
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfır konu, yeni kayıt, üye etiketlemeyi biliyorsunuz, ticaret puanı hakkında bilginiz de var.

    Hoşgeldiniz mi diyelim yoksa zaten hoşgelmiştiniz mi

    ne bileyim bende böyle yazasım geldi.
    +1

  • 21-05-2022, 02:34:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfır konu, yeni kayıt, üye etiketlemeyi biliyorsunuz, ticaret puanı hakkında bilginiz de var.

    Hoşgeldiniz mi diyelim yoksa zaten hoşgelmiştiniz mi

    ne bileyim bende böyle yazasım geldi.
    Wm araci Gibi Forumlarda Üyeligim Mevcut Hocam Ordan Kalma