İlk arabamı almış bulunuyorum. - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk arabamı almış bulunuyorum.
68
●
4.096
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İlk arabamı almış bulunuyorum.
1
2
3
4
5
6
7
8
19-05-2022, 15:59:39
#46
Caxing
Hayırlı olsun hocam, Allah kaza bela göstermesin.
19-05-2022, 17:26:24
#47
Vebiva
Kurumsal PLUS
Hayırlı olsun hocam Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
19-05-2022, 17:27:44
#48
eyefive5
hayırlı olsun ve kazasız belasız sürmek nasip olsun
19-05-2022, 18:54:26
#49
ZekiOzl
JetSosyal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2019un sonlarına doğru kardeşi olan Peugeot 301 Active paket 2016 modelini 41.000₺ye satmıştık
Allah kaza bela vermesin inşallah, hayırlı olsun hocam.
Allah razı olsun hocam. Fiyatlar uçtu baya. Nasıl memnun musunuz araçtan?
19-05-2022, 22:06:40
#50
mkaaNN
hayırlı olsun hocam
19-05-2022, 22:52:33
#51
kertenkele01
Allah kaza bela vermesin. Daha iyisini nasip etsin.
19-05-2022, 23:54:32
#52
SRKNST
Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız sürmek nasip etsin
20-05-2022, 00:42:07
#53
TomJones
Hayırlı olsun hocam
20-05-2022, 00:45:47
#54
burak16
Hayırlı olsun
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler