Anket Lise arkadaşlarınızla hala görüşüyor musunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 29
Lise arkadaşlarınızla hala görüşüyor musunuz ?
Evet görüşüyorum canlarım onlar benim sevgi pıtırcıklarım
%55,17 (16 Oy)
Hayır görüşmüyorum şeytan görsün yüzlerini
%44,83 (13 Oy)
  • 17-05-2022, 18:29:41
    #1
    Soru başlıkta dostlar.Bu arada imzamdaki konudan para kazanarak lise arkadaşlarınıza hediye alabilirsiniz
  • 17-05-2022, 18:30:08
    #2
    Güzel reklam
  • 17-05-2022, 18:30:31
    #3
    Hala görüştüğüm ilk okul arkadaşlarım bile var
  • 17-05-2022, 18:30:45
    #4
    Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel reklam
  • 17-05-2022, 18:30:57
    #5
    Lise arkadaşlarımdan bir tek kendimle görüşüyorum
  • 17-05-2022, 18:31:16
    #6
    Lise-ilkokul dostlukları candır gerçekten hala devam ediyoruz
  • 17-05-2022, 18:33:55
    #7
    Hâlâ lisedeyim
  • 17-05-2022, 18:35:21
    #8
    Evet özellikle bir tanesiyle yaklaşık 7 senedir bir fiil görüşmekteyim baya baya her sabah arayıp beni arayıp işe uyandırır her gece neden uyumadın artık der bide utanmadan yüzük istedi geçen gün Bi baktım sözlenmişim yani biz görüşmeyi bir hayli ileri götürmüşüz
  • 17-05-2022, 18:38:17
    #9
    Biz sıkı 3 arkadaştık. Lise 1 başladı dostluğumuz. Aynı sıralarda oturduk aynı üniversitelere gittik. İkisi mezun olamadı tek ben mezun oldum. Sonra sırayla askere gittik geldik. Evlendik vs. Sıra iş aramaya geldi. Ben iş buldum 2 ay sonra birini 6 ay sonra diğerini yanıma aldırdım. İşe de beraber gidip gelmeye başladık.

    Derken birinin psikolojisi bozuldu, ailesiyle arası açıldı. Konuştuk ettik halledemedik. İnşaatta kendini astı. 15 senelik dostluğumuz tabutunu taşıyarak bitti.