
Bu arkadaş kimse niyeti pek iyi değil....
17
●1.058
- 15-05-2022, 14:19:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Anlık olarak iletiyorum

- 15-05-2022, 14:21:10Yönetici onayı bekliyor1 yılı aşkın süredir kullanıyorum ve daha bir sorun yaşamadım önceden kendimde yazmıştım bir webwiew sandbox fakat sürekli güncelleme gelince Hazar ın editlediği WhatsApp aero yu kullanmaya başladımultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2022, 14:22:21Teşekkür hocam.. GüzelmişAdsenseBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2022, 14:22:25Yönetici onayı bekliyorMesaj silinse bile telefondaki veri tabanının bir yedeğini tutuyor bu sayede silinen mesajları karşılaştırıp sağ alt köşesinde silindiğini dair bir ibare gösteriyor fakat tabi silinmiyorAdsenseBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2022, 14:26:11Uygulamayı düzenleyen @whatsaero; Hazar kardeşimiz. İşi profesyoneldir.Tzeberusx1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2022, 14:27:25Yönetici onayı bekliyorKimleri görüyorum modumBigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet Hazar bozkurt bence kalitesini ortaya koymuş kendisinin r10 da olduğunu bilmiyordum
- 15-05-2022, 15:31:22Whatsapp areomu başka bir şeymi onu bilmiyorum. Bu tür uygulamaların garantisini kimse veremez yinede dikkat etmekte fayda var.Tzeberusx1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
