• 10-05-2022, 23:57:58
    #1
    Kuzenim Apple watch 7 almak için anlaşmış 4000₺.Bizim semtte tesadüfen yolda gidiyorlardı gördüm bende gittim onlarla.Birisi geldi satış yapan adamın kardeşiymiş güya çocuğu falan bırakıp gelmiş hemen verip gidecekmiş.

    Faturaya Bi baktık kesim tarihi 2020.2021 Ekim de çıkmış bir ürün 2020 vatan faturası var.Zaten anladım gelin dedim bir yere oturalım oturduk.

    Adam heyecan yaptı sohbet muhabbete giriyor Allah kitap zaten anladım Bi olay olduğunu yanımdakine dedim bunda bişey var.

    Biz dedik açalım kutusu bakalım seri numarası vs sorun yoksa alacağız.Yok abim sıkıntı yapabilir onu arayın sorun diyor.Aradık o da yanımızdaki adama pasladı.Açtırmak istemedi.Üstüne gidince tamam açın dedi açtık ve sonuç dandik çakma Apple watch



    Kutusunu jelatinlemişler kutudaki seri no da başka bir Apple watchın yerine koyulmuş.


    Sahte fatura buda


    En son kendisi işte ben bilmiyorum falan dedi ki ilk geldiğinden beri diyordu işte ben bilmiyorum hiç alakam yok.Neyse hemen uzadı zaten.

    Sonrasında oturup konuşunca bir sürü açık bulduk.Fatura zaten fiyasko da TC numarasının son rakamı tek.

    Karttan çekerken 200₺ bir faiz almış bugünkü zarar bu oldu 😂


    Sıra bizde
  • 10-05-2022, 23:59:21
    #2
    hocam dövdünüz mü acaba nolur evet diyin
  • 10-05-2022, 23:59:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun Seyyit ve Mustafa bunu beğendi
  • 11-05-2022, 00:00:31
    #4
    değişik hayatlar var valla 35 yaşındayım daha hiç yolda yürürken bi arkadaşa apple watch satacak birine denk gelip hile hurda ayyuka çıkaramadım. ben nedense tüm anıları pc başında yaşıyorum =)
  • 11-05-2022, 00:00:35
    #5
    o açıkları siz o adama söylediyseniz artık o adam geliştirilmiş bir **************
  • 11-05-2022, 00:00:38
    #6
    Seyitin kankisi galiba
  • 11-05-2022, 00:00:46
    #7
    Alondark54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dövdünüz mü acaba nolur evet diyin
    Maalesef yanımızda kadın vardı bişey yapmadık
  • 11-05-2022, 00:01:01
    #8
    Fiziki ve sanal ************** inanılmaz derecede arttı bu son dönemde..
    Giden 200 ₺ olsun, geçmiş olsun
  • 11-05-2022, 00:02:20
    #9
    Bu tarz durumlar sahibinden param güvende hizmetinde de sorun oluyor, alım yapacak kişilerin param güvende ile değil de 100-200 fazla verip mümkünse elden yapması önerimdir.
    Adamlar sahte, 1-1 replika ürün gönderiyorlar sonrasında yok biz orijinal gönderdik alan kişi değiştirmiş gibi ayaklar çekiyorlar. Olan alıcının parasına oluyor.