• 10-05-2022, 22:22:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Başlıkta belirttiğim gibi artık kiralık daireleri memurlardan başka kimseye vermiyorlar.
    Kiralık ev arıyorum kimse vermiyor artık.
    Ev sahipleri kiracıni çıkartmak için evi fahiş fiyata kiraya vermeleri için söyledikleri yalanlar,
    , oğlum tayini çıktı gelecek, kızım gelecek, enişten girecek, tadilat yapacaz cart curt. Ya artık yemin ediyorum ev bulamaz olduk, bulduk memur olmamız gerekiyor, artık memurlardan başka kimseye güvenmiyorlar neden biliyormusunuz ? İşçi oldugumuz için.
  • 10-05-2022, 22:23:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bizim dairede Iraklı öğrenciler var 😂
    Gerisi hep memur ama allah var öğrenci vs yok başka
  • 10-05-2022, 22:24:33
    #3
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizim dairede Iraklı öğrenciler var 😂
    Zenginsiniz 😁
  • 10-05-2022, 22:24:42
    #4
    Bir yerden sonra ya aç kalacaklar yada insanlar olay çıkaracak
  • 10-05-2022, 22:25:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SyranaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenginsiniz 😁
    Hocam 3 öğrenci 3+1 Ankara belli kısmında 4800 TL normalde ne kadar bilgim yok
  • 10-05-2022, 22:26:08
    #6
    ben bugün mal sahibi çektim gideri. 1325 tl kiram var 1780 tl 34,49 tefe tüfe oranı yatırdım gitsin dava açsın yeter abiçim. 2023 gelsin artık. gerçi biz halk olarak da fırsatçıyız.
  • 10-05-2022, 22:26:39
    #7
    Ülke de bu kadar kaçkın var olacağı bu kaçkınlar gitse bak gör nasıl veriyorlar

    Not böyle giderse kiracının kiracı dönemi yada çadır kurma dönemi başlayacak ALLAH göstermesin aile düzeni kökten bozar
  • 10-05-2022, 22:27:41
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bugün mal sahibi çektim gideri. 1325 tl kiram var 1780 tl 34,49 tefe tüfe oranı yatırdım gitsin dava açsın yeter abiçim. 2023 gelsin artık. gerçi biz halk olarak da fırsatçıyız.
    Bu ülkeyi bu hale bizim kendi milletimiz getirdi.
    Fırsatçılık.
  • 10-05-2022, 22:29:37
    #9
    valla suçluyu yanlış yerde arıyoruz. nas dendi nus dendi. ortada hiç bişi yokken bu hale geldik. 0,99 da nas yokmu.