• 09-05-2022, 20:48:47
    #1
    Herkese merhaba. Araba almak ile yatırım yapmak arasında çok kararsızım. Sizce ne yapmalıyım?

    Önceden belirteyim;
    Kaza yapıp ehliyeti kaptırdığım için arabamı satmıştım. Evde 3 tane araba var. Babam, annemin ve kardeşimin. Araba açısından sorun çekmiyorum, mutlaka bir tanesi boşta oluyor fakat kendime alıp almamak arasında kararsızım.
    Not: Ehliyeti tekrar aldım.

    Arabaya vereceğim parayla gelirli website vs. alıp aylık kazanç yapma fikride aklımdan geçiyor.

    BMW ve Toyota Celica'yı beğeniyorum ama tercihimi Toyota Celica'dan yana kullanmak istiyorum. Görüntüsü daha çok hoşuma gidiyor.

    Siz olsanız ne yapardınız?

    Almak istediğim araba şu tarzda;
  • 09-05-2022, 20:49:55
    #2
    yatırım yapmak . pasif gelir elde edici yatırımlr uygun olur.
  • 09-05-2022, 20:50:13
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah en güzelini nasip etsin; yakışır.
  • 09-05-2022, 20:50:36
    #4
    Araçta kaza yapmadığın sürece güzel yatırım olur, site işi biraz daha garantiye kaçmak olarak tercih edebilirsiniz.
    Full organik trafik ile adsense'den yürümeniz bence daha mantıklı ancak tüm sermayeyi de siteye basmayın.
    Her şeyi en ince ayrıntısına kadar planlayın, sonrasında projenize başlayın.
    • Levirora
    Levirora bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-05-2022, 20:53:14
    #5
    Yatırım yapmak daha mantıklı şuan ki dönemde
  • 09-05-2022, 20:53:48
    #6
    Moon Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba. Araba almak ile yatırım yapmak arasında çok kararsızım. Sizce ne yapmalıyım?

    Önceden belirteyim;
    Kaza yapıp ehliyeti kaptırdığım için arabamı satmıştım. Evde 3 tane araba var. Babam, annemin ve kardeşimin. Araba açısından sorun çekmiyorum, mutlaka bir tanesi boşta oluyor fakat kendime alıp almamak arasında kararsızım.
    Not: Ehliyeti tekrar aldım.

    Arabaya vereceğim parayla gelirli website vs. alıp aylık kazanç yapma fikride aklımdan geçiyor.

    BMW ve Toyota Celica'yı beğeniyorum ama tercihimi Toyota Celica'dan yana kullanmak istiyorum. Görüntüsü daha çok hoşuma gidiyor.

    Siz olsanız ne yapardınız?

    Almak istediğim araba şu tarzda;
    hocam zaten evde 3 arac var diyorsunuz ve istediğim zaman kulanabilyorum demişsiniz illaki birisi boşta duruyor sonucta bu durumda yatırım yapmanız daha mantıklı bende gelirli bir web site olur e ticaret olur birsürü yatırım fırsatı war o araba alıcağınız miktara hem arac almak maliyet noter ücreti,sigorta ücreti pahalanmıs baya,muaynesi,6 aylık vergisi, bide yakıtı saymıyorum bence bu durumda en mantıklısı yatırım
  • 09-05-2022, 20:57:35
    #7
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    Araba derim.. Hayırlısı olsun
  • 09-05-2022, 20:58:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yatirimin yoksa yatirim yap, araba varmis 3 tane kucuk bisey al bari.
  • 09-05-2022, 20:59:07
    #9
    Türkiye'de bu yollarda o arabayı kullanabileceğinizi mi düşünüyosunuz? Sanayiden çıkmazsınız o araba ile.
    • Levirora
    Levirora bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.