Önceden belirteyim;
Kaza yapıp ehliyeti kaptırdığım için arabamı satmıştım. Evde 3 tane araba var. Babam, annemin ve kardeşimin. Araba açısından sorun çekmiyorum, mutlaka bir tanesi boşta oluyor fakat kendime alıp almamak arasında kararsızım.
Not: Ehliyeti tekrar aldım.
Arabaya vereceğim parayla gelirli website vs. alıp aylık kazanç yapma fikride aklımdan geçiyor.
BMW ve Toyota Celica'yı beğeniyorum ama tercihimi Toyota Celica'dan yana kullanmak istiyorum. Görüntüsü daha çok hoşuma gidiyor.
Siz olsanız ne yapardınız?
Almak istediğim araba şu tarzda;
