• 06-05-2022, 22:55:36
    #1
    Biraz önce 3 oğlum ile birlikte yatakta oyun oynuyorduk. Sonra aklıma onlarla oynarken bir kaç cümle dizelendi. Ve onları uyutup bir kaç mısra döktürdüm tamamen amatörce. ☺️ Babaları yoruma bekliyorum. Akşamları onlara kitap okuyarak uyutmak, sabahları yine her biri ile tek tek konuşup ne rüya gördüğünü sormak, okula bırakırken sizleri seviyorum Allah zihin açıklığı versin demek, onlarında byby baba demeleri, ooooof of hayat yaşanmaz olurdu her halde onlar olmasa. Şiiri ve bir aile fotoğrafı bırakıyorum.

    Ha bir de çocuklarınızı onurlandırmak, gururlandırmak için her birine ne olmak isterse o şeklide hitap edelim, ama baskıcı bir hal aldırmamak lazım tabi. Mesela ben büyük oğluma doktor bey, ortancaya mimar bey ve bebeğime de sayın cumhurbaskanım diye hitap ediyorum. Sonra ne olmak ister bakalım. ☺️ Siz de bu şeklide onları onurlandırmak için çaba gösteriyorsunuz dur mutlaka ben sadece örnek olarak yazdım.

    Şimdi amatör şiirim. 😁

    Ben bir babadağıyım

    Dağım toprağım tepeyim
    Az çok neyim varsa yolunuza sereyim.
    Yağmurum, karım, çamurum
    Her gün sizin için yorulurum.

    Önce bir, sonra iki, üç
    Veriyor her biriniz bana ayrı bir güç.
    Elimde yoksa alırım sizin için borç
    Ben bir babayım, haberin olsun corc. 😁

    Hayat zor ama sizin olmaz haberiniz.
    Vatan için çalışın, bayrak için ölün her biriniz.
    Yolunuz Allah yolu, mübarek olsun seferiniz.
    Rabbimizin katında cennet olsun yeriniz.

    Belki layık değildim, bu ihsana bu lûtfa.
    Üçünüz de büyüyün de yelken açın ufka.
    Baktıkça içim coşar, ağlarım gizliden, yüreğim yufka.
    Ne zaman dönüp gelirseniz kapım her zaman fora.

    Ben bir babadağıyım.
    Fakirim ama zengin, gururluyum ama gurursuz.
    Ve hatta, şerefliyim ama ********.
    Şu hayatın ne tadı var ne de tuzu, inanın olmazsanız siz.

    Şimdi de aile resmimiz. 😁
  • 06-05-2022, 22:57:26
    #2
    Allah bağışlasın
    • kmlhyt
    • CLL
    • Pipocu
    kmlhyt, CLL ve Pipocu bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 06-05-2022, 22:58:56
    #3
    Allah başınızdan eksik etmesin güzel ömürleri olsun inşallah
  • 06-05-2022, 22:58:58
    #4
    UzmanlarHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bağışlasın
    Amin olmayanlara da nasip etsin inşallah.
  • 06-05-2022, 23:01:12
    #5
    wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah başınızdan eksik etmesin güzel ömürleri olsun inşallah
    Amin inşallah hepimizin. Allah razı olsun.
  • 06-05-2022, 23:03:59
    #6
    CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin olmayanlara da nasip etsin inşallah.

    Benim oğlanın fotoğrafını gönderiyorum sana bak maaşallahı var
    • kmlhyt
    kmlhyt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-05-2022, 23:04:20
    #7
    Demek ki iyi babalık iyi şiir yazdırmıyormuş

    Gönlünüze sağlık be hocam, babalık bu duyada ki en ama en yüce duygu. bir çocuğum var o hisleri bırakın şiire dökmeyi tarif edemem
  • 06-05-2022, 23:04:23
    #8
    Maşallah maşallah maşallah 😊 Allah ömürlerini güzel, hayırlı, bereketli eylesin
  • 06-05-2022, 23:05:05
    #9
    Platin üye
    Allah bağışlasın hocam . mutlu sağlıklı şekilde ömürler nasip etsin. kapanış güzelmiş