Konuya Giriş Yapan Ve Asgari Ücretten Haciz Kalktığını İlk Defa Duyuyorum Diyen Arkadaşlar İçin Türkiye Bankalar Birliginin Aldığı Kararı Paylaşmak İstiyorum
Küçük bir dip not daha bazı bankalar yıl sonunda alacaklarını açık arttırma ile daha doğrusu alacağını kurtarmak için neredeyse %50 civarında zararla başkalarına devrediyor ve yeni alacaklı bu tip alacaklara şahin kesiliyor. Bir gazeteci olarak asgari ücrette haciz kaldırıldığını ilk kez duyuyorum.
bir arkadaşa senet verin icraya versin.
yeni yere başlar başlamaz arkadaşınıza söyleyin o işyerine icra yazısı göndertsin.
çalışacağınız şirket gelen ilk icra yazısına ödemek yapmak zorundadır.
diğer sonra gelen icra dosyaları sıra bekler.
ve ekleme yapayım.asgari ücrete de haciz gelir
İşyerinle görüş, uygulanabilirliği varsa ücretini asgari yapsınlar. Kalan farkı da 3 ayda bir ikramiye diye işlet ya da başka yöntemle tahsil edilebilir
Öncelikle Farklı Bankalarda Toplamda Yasal Takipteki Miktar 42.000 TL
Her Ay Maaşımın 4/1 İ Haciz Edildigine Göre
2 Yıl Gibi Bir Süre Kesintiden Sonra Borçtan Kurtuluyorum Fakat
Maaşımı Bir Tanıdığa Nasıl Haciz Ettirebilirim
Bilgisi Olan Veya Uygulamış Olan Arkadaşlardan Fikir Almak İsterim
Yani İşyeri Değiştirmeyi Düşünüyorum
Şuanki Maaşım 5000 TL
Asgari Ücretle Başka Bir İşe Başlasam Asgari Ücrete Haciz Kalktı Bilindigi Üzere
Vakit Ayırdığınız İçin Teşekkürler
genelde borçlular senet yapar tanıdık birisiyle oda seneti icraya verir sende borçluya ödersin🙂