• 03-05-2022, 11:56:35
    #46
    İki önerim olacaktır.

    1-) Sonuçta yaptığı ************** işini ekip halinde yaptığını düşünmekteyim. Bu yüzden olayı öncelikle dolandırıcılıktan öteye organize suç örgütü kapsamına aldırırsanız daha çok ceza alacaktır. Avukatınız ve R10 avukatı ile görüştüğünü de sizlerin dışında diğer mağdurların şikayet etmesini de sağlayınız.

    2-) Urfa'da İzol aşireti iletişim kurmanızı tavsiye ediyorum.



    VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 2001 doğumlu bir eleman ama R10'u kırmış geçirmiş. 5 yıldır insan çarptığını yaptığını söyleyenler var. Şansızlık mı diyeyim, acelecilik mi diyeyim, karşısındaki küçümsemek mi diyeyim yoksa elimdeki kozlara güvenmek mi diyeyim bilmiyorum ama parayı, profil onayı teşebbüsünde bulunmama rağmen sonucu gelmeden göndermiş bulundum. Üstelik profil doğrulaması yapmak aklıma geldi ama dedim ya küçümsedim sanırım. Yani bende bu Seyyit Çağlı denen elemanın mağduru oldum. 20 yıldır internet kullanıcısıyım neler geldi, neler geçti başımdan hiçbirini yemedim. Ama başardı. Ama nasıl bir kayaya çarptığını bu kez bilmiyor. Çok hırs yaptım bu elemanı çırpmadan kendime gelemeyeceğim.

    Arkadaşlar ben bu herifi deşifre etmek için RESMİ, GAYRİRESMİ elimden geleni ardına koymuyorum. Güçlerimizi birleştirip elimizdeki verilerle bu SEYYİT ÇAĞLI belasından kurtulmaya var mısınız? O halde haydi destek olun bana. Şuan kendisi bu başlığı okuyor, hatta burada okuduğunu teyit de etti ben paramı ya seve seve ya da diğer türlü ondan tahsil edeceğim. O zamana kadar zeballahı olacağım o herifin. (Yasal yollardan) Başkalarını d*landıramayacak duruma getireceğim onu. Kodese temelli tıkana kadar devam...

    Evet elimizde neler var bana DM'den veya Whatsapp numarasından ulaştırınız burada KVKK kapsamında bi kısmını gizleyerek derleyeceğim. Daha sonra R10'net avukatına ve ardından savcılığa intikal ettireceğim. Bu arada URFA'da sağlam bir aşiretten de destek alacağım. LÜTFEN AMA LÜTFEN en ufak bilgiyi ulaştırın bana... Bu konuda başta @Admin; olmak üzere tüm R10 yetkililerinden de destek bekliyorum. İsmini arama kısmına yazdım ve utandım bu arama karşı acizliğimizden... Daha ne kadar adamı dolandıracak bu herif? Bu herif artık 16 yıldır üyesi olduğum R10 için gurur meselesi olmalıdır. Birlikten kuvvet doğar...

    ŞUAN ELİMİZDE OLANLAR (*** OLAN VERİLER KVKK KAPSAMINDA GİZLENMİŞTİR)
    SEYYİT ÇAĞLI
    BABA ADI: Mehmet Nezir Çağlı (TC: 536******438)
    ANA ADI: Fatma Çağlı
    ADRESİ: VIRANSEHIR KELESABDIOGLU MAH.CEZAEVI SOKAK NO: *** ŞANLIURFA

    D*LANDIRICILIKTA KULLANDIĞI IBANLAR;
    • TR90 0011 1000 0000 0083 0694 94 (seyyit çağlı)
    • TR24 0001 0005 8872 2798 5950 04 (seyyit çağlı)
    • TR37 0006 2001 0990 0006 6845 53 (ahmet düger)
    • TR24 0001 0005 8884 6295 7650 01 (muhammed sabri aydın)
    • TR20 0001 0005 8883 4882 8250 01 (ahmet miraç gürel)
    • TR78 0001 0005 8896 0101 8750 01 (musa düger)
    D*LANDIRICILIKTA KULLANDIĞI TELEFONLAR;
    • 0542 424 47 52
    • 0552 579 39 43
    • 0546 854 59 28
    • 0546 770 95 82
    • 0543 551 90 05
    • 0536 553 73 41
    • 0532 137 74 94
    • 0552 106 62 30
    YAPILAN/YAPILACAK İŞLEMLER;
    • Finansbank Enpara'ya kallavi bir dilekçe yazdım. Savcılığa konu edeceğimi söyledim bir hayli ilgilendiler hukuk müşavirliği arayacakmış.
    • R10 avukatı ile görüşme yapacağım gerekirse avukatımı görüştüreceğim kendisiyle yapılabilecekler konusunda.
    • Buradan yazamayacağım gayri resmi teşebbüslerim olacak hem banka, hem emniyet, hem aşiret ayağında.
    • Savcılığa dolu dolu verilerle güzel bir başvuru yapılacak.
    NELER YAPABİLİRİZ BAŞKA?
    WHATSAPP İLETİŞİM: https://api.whatsapp.com/send/?phone...t&app_absent=0
  • 03-05-2022, 12:21:08
    #47
    Hani bu yakalandı diyorlardı bir başka konuda. Asılsız haber miydi yoksa sıyrılmış mı?
  • 03-05-2022, 17:31:02
    #48
    VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar koşun Seyyit söylediğim gibi zokamı yuttu ve başlığı bir güzel takip ediyor. Ve elime koz vermeye devam ediyor. Bi de küfür salladı okkalısından. Bir insanın yok oluşunu izlemesi de değişik bir olay olsa gerek. Burada tek tek organize edeceğim gözünün önünde her şeyi. Bir gün kapıyı bi açacak. Aaa aa o da ne? POLİS!

    Yalnız o da şaşkın ha... Kendisi çok rahat bir d0landırıcı. İlk defa karşısında bu kadar rahat bir dolandırılan kişi görüyor sanırım. Onun rahatlığı neden bilmiyorum ama benim rahatlığım elimdeki veriler ve oynayacağım kozların verdiği rahatlık. Destekleyin arkadaşlar!

    Hocam attığı ekran görüntüsünde android cihaz mı kullanıyor, arayüzden belki markayı da tahmin edebilirsiniz.
  • 03-05-2022, 17:53:53
    #49
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam attığı ekran görüntüsünde android cihaz mı kullanıyor, arayüzden belki markayı da tahmin edebilirsiniz.
    Neye ulaşacağız o bilgiden?
  • 03-05-2022, 17:57:26
    #50
    VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye ulaşacağız o bilgiden?
    Hocam her bilgiyi yazın demişsiniz o yüzden.
    Mesela bu bulduğunuz numara veya e postaları google şifremi unuttum kısmına yazarak belki kullandığı cihazı öğrenip ekran görüntüsündeki ile eşleşiyor mu öğrenebilirsiniz.
  • 03-05-2022, 18:38:58
    #51
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parasını kaptıran 10 kişi dava açsa zaten kafasını dışarı çıkaramaz kimse.

    @Avukat; ile yarın görüşmenizi sağlayacağım 👍🏻
    Hocam bu dediğinize inanıyor musunuz. Belek ki aranması olsun, tutuklanması olsun. Evine baskın yapılıp mi alinacak, hiç sanmıyorum.

    2 yıldır aranması olan bir yakınım (haberi bile yoktu) en son nüfus müdürlüğünde TC no girince emniyete bilgi gitmiş ve yararı çıktı adamın. Şanlıurfa'nın ücra köşesinde bu eleman hayatına devam eder.

    Sizde biliyorsunuz r10 eleştiren, düşmanlık besleyen bircok kişinin (veya platformların) ağzında ne bir şeyiyle baş edemediler diyorlar.

    Buraya not ediyorum, bu iş legal yollarla çözülmez. En son canı yanan biri farklı yollara başvurur, çok adaletli sistemimiz de o kişiye cezasını verir.
  • 03-05-2022, 19:55:13
    #52
    @Admin; değerli yöneticim konu ile alakalı gelişme var DM'nize bakar mısınız?
  • 03-05-2022, 19:58:54
    #53

    ercihan duymuş diye Facebook’ta dolaşan bunlardan daha kötü bi dolandrıcı kendisi aman dikkat edin. Geçen ay benden 800₺ para aldı ufak bi tasarım işi için 1 ay erteledi hep sonra engelledi
  • 03-05-2022, 20:00:22
    #54
    Merhaba hocam, Şikayetçi olmak yerine avukat yardımıyla dilekçe yazdırıp UYAP Vatandaş https://vatandas.uyap.gov.tr/main/vatandas/giris.jsp üzerinden kişiye dava açabilirsiniz sadece TC No ve Ad Soyadı yeterlidir.