• 28-04-2022, 02:47:36
    #10
    Hayırlı Kandiller Topragim , Adananın neresinde oturuyorsun Gecmiş Olsun
  • 28-04-2022, 02:47:55
    #11
    Takılma buda geçer
  • 28-04-2022, 02:48:09
    #12
    Platin üye
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hep derim hocam. İnsana verilmiş en büyük dezavantajların iki tanesi Güven ve Merhamet. Başınız hep dik olsun. Umarım size bunu yapanlar şu konuyu okur da az utanır, karakterini sorgular.
    Okusalarda cok değiseceklerini sanmıyorum hocam Allah ıslah eylesin. Allah Razı olsun
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadir geceniz mübarek olsun.
    Bu bir sınav, insanoğlu evet fakat satın alınamayan en değerli şey tecrübe demişler.
    Kimseye güvenmemek gerekiyor, bunu anlamış oldunuz mesela. Bu yalnızca forum değil, kafayı biraz dışarı çıkarırsak gerçek hayatta da böyledir. İnsanlar kullanır, kullanır, kullanır ve son darbeyi atar.
    Büyük geçmiş olsun, canınız sağolsun. Umarım böyle insanlar ile karşılaşmazsınız bir daha..
    Malesef hocam haklisiniz.
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzamdaki sözün açılımını detaylı olarak acı tecrübe ederek yazmışsın.. Hakkımız varsa helal olsun..Elimden maddi manevi olarak birşey geliyorsa söyle kardeşim..
    Allah razı olsun hocam inan Ne beni müşkül eder o para ne onları zengin eder. Sadece gercekten ihtiyac sahibi olanların haklarını yiyorlar bu düsünce de beni kahrediyor

    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen hep doğru oldun hacım sonuna kadar da haklısın insAllah düzelir
    EyvAllah hacım sende öylesin. İnan artık içimden hic birşey gelmiyor.
  • 28-04-2022, 02:48:25
    #13
    En Hayırlısını Nasip Et Rabbim Amin
  • 28-04-2022, 02:48:52
    #14
    Platin üye
    Moonlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Kandiller Topragim , Adananın neresinde oturuyorsun Gecmiş Olsun
    Barajyolu
  • 28-04-2022, 02:49:36
    #15
    Malesef iyi insanları kullanarak kendini zeki zanneden zavallılar hayatta her zaman karşımıza çıkıyor. Bunu farkettiğimiz anda gerekirse kırıcı olarak ondan uzaklaşmak ve hayır demeyi öğrenmek gerek. Bununla geçmiş olsun, kandiliniz mübarek olsun.
  • 28-04-2022, 02:49:52
    #16
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Barajyolu
    Bende Süleyman Demirel Bulvarı
  • 28-04-2022, 02:50:20
    #17
    Platin üye
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En Hayırlısını Nasip Et Rabbim Amin
    EyvAllah kenanım seviliyorsun.
  • 28-04-2022, 02:50:55
    #18
    İyilik yap denize at balık bilmezse halik bilir demişler. Siz iyi niyetinizi kaybetmeyin hiç olmadık bir zamanda ekmeğini yersiniz mutlaka.