Acaba elon musk hiç r10 baktı mı?
55
●4.712
- 27-04-2022, 14:50:57Bence bakmış olsaydı, kesinlikle bir benzerini global için yapardı.
- 27-04-2022, 16:04:31adamın ticaret puanı yok. füze falan alalım da tradeleşelimArgonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2022, 16:21:15ya da füze sattığı için tradesi yok. 😂berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2022, 16:31:45Türkçe bilmeyen birinin bir ingilizin amerikalının bırakın r10'u bilmeyi, bir kez bile r10'a rastlama ihtimali sizin suudi arabistan'ın en büyük web forumuna, güney korenin en büyük emlak ilan sitesine, portekizin en büyük sosyal medya paket satış sitesine rastlama ihtimaliniz kadardır.
