• 26-04-2022, 04:29:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar, banka kartımdan 3d ile 1 gün önce çekilen 3.000tl tutar harcama itirazı yaptım. Sizce geri alma şansım var mı? Yabancı bir cdn servisine ödemiştim de yanlış ödedim.
  • 26-04-2022, 04:33:22
    #2
    Yoktur firmanın kendisinden iade istemeyi deneyiniz
  • 26-04-2022, 04:34:17
    #3
    Reveloper
    Yapı kredi chargeback konusunda en az sorun cıkaran ve iadeyi hemen yapan tek firmadır.

    5k 7-8 ay önce çekildi ertesi gün direk kartı iptal edip iade yaptılar
  • 26-04-2022, 04:34:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yapıkredi bu konuda leş bir firma kartımı zamanında kopyalamışlardı 7 bin tl çekmişlerdi şikayet etmedik yer kalmadı sonuç 0
  • 26-04-2022, 04:35:50
    #5
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapı kredi chargeback konusunda en az sorun cıkaran ve iadeyi hemen yapan tek firmadır.
    Teşekkür ederim hocam ne zaman sonuçlanıyor peki? Olay a inansınlar diye kolpadan kartı bile yeniden sipariş ettim. Firmayla konuşup anlaşana kadar aylar geçer. 3d geçtikya ondan tereddütteyim ama 1 gün oldu ondan ümitliyim
  • 26-04-2022, 04:36:22
    #6
    Reveloper
    Seotype adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam ne zaman sonuçlanıyor peki? Olay a inansınlar diye kolpadan kartı bile yeniden sipariş ettim. Firmayla konuşup anlaşana kadar aylar geçer. 3d geçtikya ondan tereddütteyim ama 1 gün oldu ondan ümitliyim
    3d yi bilemem ben 3dsizi ertesi gün aldım
  • 26-04-2022, 04:48:50
    #7
    3D olmasa kesinlikle alırsınız derdim hocam ama 3D bu yüzden var bilerek isteyerek yaptığınızı teyit amaçlı.
  • 26-04-2022, 05:01:34
    #8
    3d ile yapılan harcamaları geri iade almak için,harcamayı yaptığınız firmaya başvurmanız gerekir. 3d siz harcama olsaydı 20 iş günü içinde alırdınız.
  • 26-04-2022, 05:04:15
    #9
    finansbank'ta benzer durumu yaşadım. Godaddy para çekmiş aradım onları bizde hiç hesabınız yok diyorlar.
    İtirazda bulundum mevcut kartı şüpheli işlem diye kapatıp yenisini yolladılar. Bu sürede kullanamadım tabi baya sıkıntı yaşadım.
    1 aydır kayıt açık bakalım sonuç ne olacak ama pek ümitli değilim.