Google Apps'tan aldığımız mail msnde kullanılmıyor mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Google Apps'tan aldığımız mail msnde kullanılmıyor mu ?
0
●
352
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Google Apps'tan aldığımız mail msnde kullanılmıyor mu ?
14-02-2009, 20:37:58
#1
Senol
Başlıkta sordum arkadaşlar . google.com/a adresinden , @siteadı.com olarak aldığımız maili msnde kullanamazmıyız ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler