NecatiAkcay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Benim labtobun batarya yıpranması her açıp kapadığımda değişiyor ? Bazen 16 bazen %46 oluyor ne yapmalıyım ?

R10'da ilk soruyu ben sormuş oldum şaka bir yana iyiki geldiniz adamsınız