• 21-04-2022, 13:02:39
    #1
    Para türk lirası olup erimesin diye 2sindem hangisi iyidir
  • 21-04-2022, 13:04:07
    #2
    Dolardan yanayım
  • 21-04-2022, 13:04:52
    #3
    Hocam en iyisi teknolojik ürün yatırımı. Eylülde 500 tl ye xiaomi 4k box almıştım şuanda 1000 tl. Geçtiğimiz haziranca macbook almıştım 13K'ya şuan 21K
  • 21-04-2022, 13:04:58
    #4
    Param olsa tesla hissesi alırım
  • 21-04-2022, 13:07:42
    #5
    Neden varlıklara yatırım yapmak yerine ülkeye faydalı olacak bir girişimde paranızı değerlendirmek istemiyorsunuz ?

    en basitinden piyasa talebi yüksek, piyasada bulunmayan bir araç parçasının kalıbını yaptırın. Ömür boyu size gelir gidip enjeksiyoncuya istediğiniz kadar bastırın.
  • 21-04-2022, 13:08:07
    #6
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Param olsa tesla hissesi alırım
    Hissenin nerden alındığını bilmiyorum hocam en güvenli şekilde
  • 21-04-2022, 13:09:32
    #7
    Nokvi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam en iyisi teknolojik ürün yatırımı. Eylülde 500 tl ye xiaomi 4k box almıştım şuanda 1000 tl. Geçtiğimiz haziranca macbook almıştım 13K'ya şuan 21K
    Bozulma ihtimal var hocam
  • 21-04-2022, 13:10:32
    #8
    Midasla Amerikan borsasından parça hisse satın alabilirsiniz.
  • 21-04-2022, 13:39:18
    #9
    Erkm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bozulma ihtimal var hocam
    Yok hocam ya o zaman dolar euronunda düşme ihtimali var