napıcazzzz...??? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
napıcazzzz...???
16
●
1.044
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
napıcazzzz...???
1
2
19-04-2022, 19:51:04
#1
HizliBilisim
gerçekten napıcaz..
19-04-2022, 19:51:37
#2
UbCreative
Web Tasarım ve Yazılım
https://youtu.be/JGq7qnwC1EE
19-04-2022, 19:51:39
#3
onlinecihan
Neyi ne yapacağız mesela?
19-04-2022, 19:52:04
#4
WokeStray
Üzülme aç bi pepsi
19-04-2022, 19:52:46
#5
Evteks
Hele dur açayım şu iftarı
19-04-2022, 19:53:59
#6
engincolak
https://youtube.com/shorts/TKUavTKU8hc?feature=share
19-04-2022, 19:55:22
#7
Geokomplo
aforizmacılar nerede, iftarda sanırım. neyse, yapcak birşey yok. devam.
19-04-2022, 20:01:09
#8
ByMaster
sınır dışı edeceğiz
19-04-2022, 20:16:40
#9
HizliBilisim
onlinecihan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neyi ne yapacağız mesela?
kısa bi kelime olmasına ragmen icinde cok şey barındırıyor şuanda napicaz..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler