• 19-04-2022, 15:28:26
    #1
    Kişisel Rütbe
    Sitemi değiştirdim ama anasayfaya bakınca baya bi eksik var gibi
    https://ismetceber.com.tr/
    Sizce ne hatalı ya da neyi farkedemiyorum. Lütfen yardımcı olursanız sevinirim.
  • 19-04-2022, 15:34:23
    #2
    Normalde Tüm sayfayı boxed layout yapmışsınız fakat manşet kısmı taşmış ve kötü bir görünüm veriyor.
  • 19-04-2022, 15:34:24
    #3
    Bence eksik değil de fazla. Çok karışık geldi gözüme daha basit arayüz olabilirmiş
  • 19-04-2022, 15:35:04
    #4
    site bende pc de düzgün açılmıyor reklam görselleri yarım yarım. şablon tam otıurmmaış ve şablonu oynatamıyorum sağ kenar çubuğunda. detaylımbir yorum yapmak isterdim
  • 19-04-2022, 15:38:57
    #5
    Sitenizde bence güzel bir tasarım eksik.. Acilen değişmenizi öneririm.
  • 19-04-2022, 15:41:07
    #6
    Kişisel Rütbe
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenizde bence güzel bir tasarım eksik.. Acilen değişmenizi öneririm.
    buna para verdim ben de aynısını düşünüyorum sorun tasarımda gibi
  • 19-04-2022, 15:43:31
    #7
    Siteni için önerilerim;
    • Anasayfada kategoriler düzenlenmediği için kategori yazılarının olacağı kısımlar boş buraları doldurun.
    • Renklendirme konusunda göz yormayacak bir renk seçimi yapın şuanki hali baya kötü.
    • Manşet çok büyük duruyo açıkcası özensiz bir görünüm gibi.
    • Mümkünse sitenizin genişliğini 1400px olarak güncelleyin.
  • 19-04-2022, 15:45:32
    #8
    Kişisel Rütbe
    MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteni için önerilerim;
    • Anasayfada kategoriler düzenlenmediği için kategori yazılarının olacağı kısımlar boş buraları doldurun.
    • Renklendirme konusunda göz yormayacak bir renk seçimi yapın şuanki hali baya kötü.
    • Manşet çok büyük duruyo açıkcası özensiz bir görünüm gibi.
    • Mümkünse sitenizin genişliğini 1400px olarak güncelleyin.
    hocam tema bu şekilde tasarımsal sorunu var gibi valla bende anlamadım
  • 19-04-2022, 15:46:47
    #9
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tema bu şekilde tasarımsal sorunu var gibi valla bende anlamadım
    Temanın kontrol arayüzü yok mu ?