Teknolojik Ürün Değişim Sıklığınız Nasıl?
13
●198
- 17-04-2022, 20:55:39Teknolojik ürünler sizin için uzun süreli ihtiyaç ürünü mü yoksa kısa süreli statü de belirleyen lüks ihtiyaçlar mı? Ürün değişim sıklığınızı nasıl belirlersiniz? 🧐
- 17-04-2022, 21:02:19Akıllı Saat almak istiyorum ama para yok hocam
- 17-04-2022, 21:07:27Bozulduğu zaman değişim zamanı gelmiş oluyor

Görünüme vereceğim bütçemi işime veririm
orhansengun bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 17-04-2022, 21:07:39laptop 2017de aldım onu değiştirsem mi yoksa komple kasa kapak mı değiştirsem karar veremedim

2008de aldığım bilgisayar bile hala duruyor.
2007de kullandığım telefonda çatıda kutulu şekilde duruyor.
Benim eşimin eski telefonları hep evde duruyor.
Yeni cihaz alıyorum ama eskisini satmıyorum. Teknolojik cihaz çöpçüsüyüm. - 17-04-2022, 21:08:015 sene öncesi sık değişim sergilerken şuanda değmez diyip almıyorum kıyamıyorum o fiyatları vermeye
- 17-04-2022, 21:08:02Elimde ki Telefon 5 Yıllık.
Evimde ki bilgisayarım 10 yıllık.
Bakalım değiştirmek nasip olursa tekrar yazarım - 17-04-2022, 21:12:04Aslında nedense 3 yıl bana da ideal gibi geliyor hocam. Ama nedenini tam olarak bilmiyorum😄mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle garanti süresi kadar kullanım daima risksiz Cihan hocam. Haklısınız benceonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam elimde bir adet saat kaldı kendi kullandığım dışında. Series 3 ve sıfırdan farksız, full kutu. En son sürüme güncellendi yani güncel sürüm. Dilersen 2150₺ den bırakabilirimEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birkaç gündür nakit ihtiyacımız var bir hayır işi için nasipse. Bu sebeple ilana koydugumun altına verebilirim. Sen de ilk etapta çok para vermemis olursun saate 
Kesinlikle yatırımcı ve girişimci düşüncesi 🤓 Tebrikler hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilerde bir koleksiyon görür müyüz? 😀CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de benzer görüşlerdeyim ama değişim için 3 yıl ideal duruyorhectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin diyelim hocam 😀harunulk40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

